Rower Wilier Rave SL 28, czarny
Rower Wilier Rave SL 28
Poważny sprzęt sportowy, odpowiedni dla entuzjastów, którzy lubią dodawać do swojej codziennej dawki kilometrów trochę skrótów przez leśne i polne drogi i nie boją się wielodniowej przygody. Możesz polegać na wysokiej trwałości i 100% niezawodności.
Rama |
Rave SL - Carbon Monocoque Nhu-Mod + Wysoka udarność
|
Widelec |
Rave SL - Carbon Monocoque Nhu-Mod + Wysoka udarność
|
Manetki |
SRAM Rival XPLR AXS D1 1X12S
|
Przerzutka |
SRAM Rival AXS RD-RIV1-E-D1 XPLR
|
Kaseta |
SRAM Rival XPLR CS-XG-1251-D1 10-44T
|
Łańcuch |
SRAM Rival CN-RIV-D1
|
Korba |
SRAM Rival FC-RIV-1W-D1 40T
|
Hamulce |
SRAM Rival AXS ED-RIV-D1
|
Tarcze hamulca |
SRAM Paceline RT-PLN-A1 160mm/160mm
|
Koła |
Miche Graff XL (aluminium)
|
Opony |
Składana na sucho Vittoria Terreno 700x40C
|
Sztyca |
Wilier Filante Carbon Custom Made -15 mm
|
Siodełko |
Startup Selle San Marco Shortfit
|
Mostek |
Stemma S
|
Kierownica |
Rirchey H-Bar Road Comp Eergomax
|
Stery |
Łożyska Wilier Custom Superslim
|
Suport |
SRAM DUB Pressfit 86,5 mm szosowe
|
Płeć | Męskie, Uniseks |
Rok modelowy | nieokreślony |
Liczba rzędów | 1x12 |
Grupa osprzętu | SRAM Rival |
Kolor | czarny |
Materiał | karbon |
Materiał kół | Aluminium |
Średnica koła | 28" |
Hamulce | Tarczowe hydrauliczne |
Widelec | Sztywny |
ID produktu | 345909 |
Wszystkie rowery oferowane w sklepie MTBIKER są nowe, nieużywane, pochodzące od oficjalnego dystrybutora i z pełną gwarancją. Kilka marek oferuje nawet dożywotnią gwarancję na ramę po rejestracji. Wszelki serwis gwarancyjny realizowany jest w sklepach stacjonarnych MTBIKER po osobistym dostarczeniu lub po wysłaniu roweru (lub jego części) kurierem.
- Rower jest wyjęty z kartonu od producenta.
- Rower jest złożony, sprawdzony i wyregulowany (przerzutka przednia i tylna, amortyzator, widelec, koła...)
- Rower jest starannie zapakowany z powrotem do kartonu i wysłany
- Jeśli zamawiasz rower z odbiorem osobistym lub dowozem do domu, rower będzie czekał na Ciebie złożony i sprawdzony
- Jeśli zamawiasz rower kurierem na swój adres, musisz wykonać w domu następujące czynności:
- Wyjąć rower z kartonu i ostrożnie usunąć folię i materiał ochronny.
- Zamontuj kierownicę do mostka (1 minuta, wymagany jest klucz imbusowy 4 lub 5 mm).
- Zamontuj koło przednie do widelca (1 minuta, bez użycia narzędzi, jeśli rower posiada szybkozamykacz).
- Poluzować śruby sterów, wyrównać mostek z kołem, dokręcić górną śrubę w główce widelca, a następnie dokręcić stery (2 minuty, wymagany jest klucz imbusowy 4 lub 5 mm).
- Zamontuj pedały do korb, smarując gwinty pedałów i ostrożnie zakładając właściwą stroną (1 minuta, wymagany jest klucz imbusowy 8 mm lub klucz płaski 15 mm).
- Zamontuj sztycę do ramy (10 sekund, bez użycia narzędzi, jeśli rama posiada szybkozamykacz).
- Napompować opony i ewentualnie widelec i amortyzator do wymaganego ciśnienia (2 minuty, wymagana jest pompa).
- Sprawdzić dokręcenie śrub imbusowych i szybkozamykaczów (2 minuty, wymagany jest klucz imbusowy 4 i 5 mm).
- Wyruszyć na jazdę próbną! Ostrożnie obchodź się z rowerem, dopóki nie przyzwyczaicie się do siebie. Jeśli rower ma hamulce tarczowe, ich moc będzie na początku ograniczona - pełną moc osiągną po 4-5 mocnych hamowaniach z większych prędkości.

Obecnie nie ma tu żadnych pytań
Obecnie nie ma tu żadnych opinii