Rower elektryczny Mondraker Dune Carbon R 29/27.5, szary nimbus/szary obsydian/gęsty żółty
Rower elektryczny Mondraker Dune Carbon R 29/27,5
Poważny sprzęt sportowy do intensywnej i regularnej jazdy w terenie, w którym można w 100% polegać na wystarczającej wydajności i dopasowaniu części.
Silnik |
Bosch Performance Line SX (25 km/h) SMART SYSTEM GEN4 Przekątna, szeroka
|
Bateria |
Kompaktowa tuba zasilająca Bosch 400 Wh
|
Wyświetlacz |
Purion 400 / Bosch Mini Remote / Sterownik systemu Bosch
|
Rama |
Stealth Air w całości z włókna węglowego, zaktualizowany system zawieszenia Zero, Mullet, 165 mm skoku, geometria Forward, wewnętrzny i wymienny akumulator, tylna oś Boost 12x148 mm, zwężana główka ramy, jednoczęściowy górny łącznik Monoblock, wewnętrzne prowadzenie linek HHG, uszczelnione łożyska o maksymalnej pojemności , ponadwymiarowe osie 15 mm, ekskluzywne plastikowe osłony silnika.
|
Widelec |
Chwyt FOX 38 Float 3P Performance, 170 mm, dostosowany do rowerów elektrycznych, zwężana rura sterowa, oś Boost 15x110 mm, przesunięcie 44 mm. Ustawienia: 3 pozycje z mikroregulacją kompresji, odbicie przy niskiej prędkości, wstępne napięcie powietrza
|
Tłumik |
Fox Float X Performance EVOL, 205x65 mm. Ustawienia: kompresja 2-pozycyjna (otwarta/twarda), odbicie, wstępne napięcie powietrza. Górne mocowanie czopowe, dolne tuleje 30x8 mm
|
Przerzutka |
SRAM GX Eagle, 12 s
|
Kaseta |
Sram PG-1230, 11-50T, 12s
|
Łańcuch |
Sram NX Eagle, 12 s, Powerlock
|
Korba |
e*Thirteen Helix Core E*Spec Plus, wszystkie rozmiary: 160 mm
|
Hamulce |
SRAM DB8 Stealth, 4-tłoczkowy zacisk, linia środkowa 200/200 mm IS na 6 śrub, jednoczęściowa tarcza, organiczne podkładki ze stalową podkładką
|
Klamki hamulcowe |
Sram DB8, SwingLink i łożyska obrotowe dźwigni, regulacja zasięgu i punktu styku bez użycia narzędzi
|
Obręcze |
Rdzeń e*thirteen Grappler, bezhakowe, spawane aluminium 6069, szerokość wewnętrzna 30 mm, przystosowane do zastosowania bezdętkowego, szprychy 28F, 29 z przodu, 27'5 z tyłu
|
Piasta przednia |
e*thirteen Boost 15x110 mm, potrójnie uszczelnione, w pełni obrobione aluminium, IS 6 śrub
|
Piasta tylna |
e*thirteen Boost 12x148 mm, potrójnie uszczelnione, w pełni obrobione aluminium z 6-stopniowym zazębieniem, IS 6 śrub, bębenek HG
|
Szprychy |
e*trzynaście niestandardowych łuków w kształcie litery J, potrójnie cieniowana stal, nyple ze stopu, podkładki nypli
|
Przednia owijkaka |
Obudowa Maxxis Assegai 29x2.5" WT 3C MaxxGrip DH, 60 x 2TPI, składana stopka
|
Tylna pokrywa |
Maxxis Minion DHR II 27,5 x 2,4 WT 3C Mieszanka MaxxTerra, ochrona DD, 2 x 120 TPI, składana stopka
|
Sztyca |
Zakraplacz Onoff Pija wewnętrzny, średnica 31,6 mm, 1X Zdalna dźwignia z łożyskiem, rozmiar S: 140-115 mm (388-235 mm), rozmiar M: 160-135 mm (428-255 mm), rozmiar L: 180-155 mm (468-275 mm), rozmiar XL: 210-185 mm (528-305 mm)
|
Siodełko |
Fizik Terra Aidon Slim X5
|
Mostek |
Onoff S6 30 mm 0?, kuty stop 6061 + CNC, otwór zadziorowy 31,8 mm
|
Kierownica |
Stop Onoff S6 1.0 7050, wznios 25 mm, szerokość: 800 mm, odchylenie do tyłu 8°, odchylenie do góry 5°, lufa 31,8 mm. Rozmiary L i XL: wzrost 1,5.
|
Stery |
Acros Custom IS52/ZS56, główka ramy 1-1/8", 1,5", wewnętrzne prowadzenie linek, zatyczki uszczelniające bez blokady Blocklock
|
Kierownictwo |
Sram Trigger NX Eagle, 12 s, działanie X 1:1, jedno kliknięcie
|
Płeć | Męskie, Uniseks |
Rok modelowy | 2025 |
Liczba rzędów | 1x12 |
Grupa osprzętu | Inna |
Rozmiar | S, M, L, XL |
Kolor | szary nimbus/szary obsydian/gęsty żółty |
Materiał | karbon |
Średnica koła | przód: 29"/tył: 27,5" |
Silnik | Bosch Performance CX |
Akumulator | 400 Wh |
Hamulce | Tarczowe hydrauliczne |
Widelec | Pneumatyczny |
Skok widelca | 170 mm |
Amortyzator | Pneumatyczny |
Skok tylnego trójkąta | 165 mm |
Sztyca regulowana | tak |
ID produktu | 315849 |

Wszystkie rowery oferowane w sklepie MTBIKER są nowe, nieużywane, pochodzące od oficjalnego dystrybutora i z pełną gwarancją. Kilka marek oferuje nawet dożywotnią gwarancję na ramę po rejestracji. Wszelki serwis gwarancyjny realizowany jest w sklepach stacjonarnych MTBIKER po osobistym dostarczeniu lub po wysłaniu roweru (lub jego części) kurierem.
- Rower jest wyjęty z kartonu od producenta.
- Rower jest złożony, sprawdzony i wyregulowany (przerzutka przednia i tylna, amortyzator, widelec, koła...)
- Rower jest starannie zapakowany z powrotem do kartonu i wysłany
- Jeśli zamawiasz rower z odbiorem osobistym lub dowozem do domu, rower będzie czekał na Ciebie złożony i sprawdzony
- Jeśli zamawiasz rower kurierem na swój adres, musisz wykonać w domu następujące czynności:
- Wyjąć rower z kartonu i ostrożnie usunąć folię i materiał ochronny.
- Zamontuj kierownicę do mostka (1 minuta, wymagany jest klucz imbusowy 4 lub 5 mm).
- Zamontuj koło przednie do widelca (1 minuta, bez użycia narzędzi, jeśli rower posiada szybkozamykacz).
- Poluzować śruby sterów, wyrównać mostek z kołem, dokręcić górną śrubę w główce widelca, a następnie dokręcić stery (2 minuty, wymagany jest klucz imbusowy 4 lub 5 mm).
- Zamontuj pedały do korb, smarując gwinty pedałów i ostrożnie zakładając właściwą stroną (1 minuta, wymagany jest klucz imbusowy 8 mm lub klucz płaski 15 mm).
- Zamontuj sztycę do ramy (10 sekund, bez użycia narzędzi, jeśli rama posiada szybkozamykacz).
- Napompować opony i ewentualnie widelec i amortyzator do wymaganego ciśnienia (2 minuty, wymagana jest pompa).
- Sprawdzić dokręcenie śrub imbusowych i szybkozamykaczów (2 minuty, wymagany jest klucz imbusowy 4 i 5 mm).
- Wyruszyć na jazdę próbną! Ostrożnie obchodź się z rowerem, dopóki nie przyzwyczaicie się do siebie. Jeśli rower ma hamulce tarczowe, ich moc będzie na początku ograniczona - pełną moc osiągną po 4-5 mocnych hamowaniach z większych prędkości.

Obecnie nie ma tu żadnych pytań
Obecnie nie ma tu żadnych opinii