Regulowana sztyca podsiodłowa FOX Transfer Neo Factory Ø-31,6 mm, 420,4 mm/150 mm
Protokół transmisji Neo otworzył firmie FOX drogę do stworzenia najlepszej bezprzewodowej sztycy opuszczanej w branży, ale musiał zapewnić więcej, niż oczekiwali kierowcy: czystszy kokpit, łatwą instalację i krótki skok dźwigni.
Każdy element Transfer Neo został krytycznie zaprojektowany, przetestowany i ulepszony w ramach naszego programu RAD (aplikacje i rozwój wyścigowy): konstrukcja zewnętrzna zmniejszająca wysokość, umiejscowienie akumulatora zwiększające prześwit na oponę, konstrukcja dźwigni zapewniająca najbardziej ergonomiczne i naturalne wyczucie możliwy. W połączeniu z wysokiej jakości uszczelką wewnętrzną i sprawdzoną trwałością Transferu 2025, Transfer Neo naprawdę się wyróżnia. Flagowy model FOX Transfer Neo to odpowiedź na wymagania rowerzystów poszukujących najlepszego bezprzewodowego siodełka teleskopowego.
Dane techniczne modelu Transfer Neo:
- Specjalna bateria FOX kompatybilna z przyszłymi produktami Neo.
- Wykonane przy użyciu niezwykle solidnej architektury (jak model Transfer 2025).
- Możliwość regulacji ciśnienia za pomocą zaworu znajdującego się w głowicy kolumny.
- Zoptymalizowany dla 34,9 – góra i dół słupka są specyficzne dla 34,9, co zapewnia lepszą estetykę i krótsze długości wstawiania w tej średnicy.
- Przejrzysty i identyfikowalny okres międzyobsługowy wynoszący 8000 uruchomień.
- 26,216 milisekund od naciśnięcia dźwigni do ruchu kolumny.
- Osłonę przeciwpyłową można łatwo zdjąć w celu ponownego nasmarowania, dzięki czemu sztyca działa płynnie pomiędzy przeglądami serwisowymi.
- Funkcja Shake-to-Wake – system Transfer Neo automatycznie włącza się, gdy rower jest w ruchu i przechodzi w stan uśpienia po pięciu minutach bezczynności. Nie ma potrzeby używania przycisku zasilania.
- Wskaźnik poziomu naładowania akumulatora (w momencie włożenia akumulatora) - oparty na kolorowej diodzie LED.
- Możliwość ręcznego uruchomienia w przypadku wyczerpania się baterii w pendrive'ie - naciśnij i przytrzymaj przycisk parowania na kontrolerze, aż dioda LED zaświeci się na biało. Naciśnij ponownie, aby zakończyć aktywację.
- Żywotność głównego akumulatora od 30 do 40 godzin, w zależności od liczby uruchomień sztycy.
- Czas ładowania 1,25 do 1,5 godziny przy użyciu dołączonej stacji dokującej i kabla USB-A na USB-C.
- Silnik 7 V z niestandardowymi stalowymi przekładniami planetarnymi FOX zapewniającymi niezrównaną trwałość.
- Stopień wodoodporności IPX7.
- Dostępne w serii Factory – z oryginalnym wykończeniem Kashima Coat – Wysokość stosu 47 mm – wzrost o 18 mm w porównaniu z Reverb AXS. Mierzone od dolnej krawędzi sterownika do środka wsporników siedziska.
- Waga 528 g w konfiguracji 30,9 mm x 100 mm. Transfer Neo jest konkurencyjny pod względem masy, od wyścigów XC po enduro. Siodełko Transfer Neo jest w pełni obsługiwane przez aplikację Ride FOX Bike. Rowerzyści mają szybki dostęp do przeglądu komponentów Transfer Neo, mogą pobierać aktualizacje oprogramowania sprzętowego i aktywować przydatne funkcje, takie jak tryb Bike Park, tryb transportu oraz śledzić interwały serwisowe.
- Tryb Bike Park tymczasowo wyłącza dźwignię, zapobiegając przypadkowemu wysunięciu sztycy podczas jazdy głównie w dół. Rowerzyści na rowerze w parku nie muszą już przesuwać bezprzewodowej dźwigni na górze kierownicy, aby zapobiec przypadkowemu zwolnieniu. Tryb ten można szybko wyłączyć, czterokrotnie szybko naciskając dźwignię lub za pośrednictwem aplikacji.
- Tryb Transport ma na celu oszczędzanie energii akumulatora w trybie Transfer Neo podczas transportu roweru (np. długie podróże samochodem). Gdy ten tryb jest aktywny, Transfer Neo wyłączy się automatycznie z wyłączoną funkcją „Wstrząśnij, aby obudzić”. Aby dezaktywować tryb transportowy, upuść tył roweru z wysokości kilku metrów nad ziemią (pozwól mu się odbić) lub po prostu wyjmij i włóż ponownie akumulator.
Kolor | czarny |
Sterowanie | sterowanie elektroniczne |
ID produktu | 301193 |

Obecnie nie ma tu żadnych opinii