scheduleNasze sklepy stacjonarne i godziny otwarcia
Lokalizacja
Formularz jest wysyłany

Regulowana sztyca podsiodłowa FOX Transfer Neo Factory Ø-31,6 mm, 420,4 mm/150 mm

SCD 1 299 
1 229 
Znalazłeś lepszą cenę?
Do 3 dni ostatni 1 sztuka
Usługi związane z zakupem tego produktu
local_shipping Darmowa wysyłka
payment Zakup na raty  Oblicz swoje raty

Protokół transmisji Neo otworzył firmie FOX drogę do stworzenia najlepszej bezprzewodowej sztycy opuszczanej w branży, ale musiał zapewnić więcej, niż oczekiwali kierowcy: czystszy kokpit, łatwą instalację i krótki skok dźwigni.
Każdy element Transfer Neo został krytycznie zaprojektowany, przetestowany i ulepszony w ramach naszego programu RAD (aplikacje i rozwój wyścigowy): konstrukcja zewnętrzna zmniejszająca wysokość, umiejscowienie akumulatora zwiększające prześwit na oponę, konstrukcja dźwigni zapewniająca najbardziej ergonomiczne i naturalne wyczucie możliwy. W połączeniu z wysokiej jakości uszczelką wewnętrzną i sprawdzoną trwałością Transferu 2025, Transfer Neo naprawdę się wyróżnia. Flagowy model FOX Transfer Neo to odpowiedź na wymagania rowerzystów poszukujących najlepszego bezprzewodowego siodełka teleskopowego.

Dane techniczne modelu Transfer Neo:

  • Specjalna bateria FOX kompatybilna z przyszłymi produktami Neo.
  • Wykonane przy użyciu niezwykle solidnej architektury (jak model Transfer 2025).
  • Możliwość regulacji ciśnienia za pomocą zaworu znajdującego się w głowicy kolumny.
  • Zoptymalizowany dla 34,9 – góra i dół słupka są specyficzne dla 34,9, co zapewnia lepszą estetykę i krótsze długości wstawiania w tej średnicy.
  • Przejrzysty i identyfikowalny okres międzyobsługowy wynoszący 8000 uruchomień.
  • 26,216 milisekund od naciśnięcia dźwigni do ruchu kolumny.
  • Osłonę przeciwpyłową można łatwo zdjąć w celu ponownego nasmarowania, dzięki czemu sztyca działa płynnie pomiędzy przeglądami serwisowymi.
  • Funkcja Shake-to-Wake – system Transfer Neo automatycznie włącza się, gdy rower jest w ruchu i przechodzi w stan uśpienia po pięciu minutach bezczynności. Nie ma potrzeby używania przycisku zasilania.
  • Wskaźnik poziomu naładowania akumulatora (w momencie włożenia akumulatora) - oparty na kolorowej diodzie LED.
  • Możliwość ręcznego uruchomienia w przypadku wyczerpania się baterii w pendrive'ie - naciśnij i przytrzymaj przycisk parowania na kontrolerze, aż dioda LED zaświeci się na biało. Naciśnij ponownie, aby zakończyć aktywację.
  • Żywotność głównego akumulatora od 30 do 40 godzin, w zależności od liczby uruchomień sztycy.
  • Czas ładowania 1,25 do 1,5 godziny przy użyciu dołączonej stacji dokującej i kabla USB-A na USB-C.
  • Silnik 7 V z niestandardowymi stalowymi przekładniami planetarnymi FOX zapewniającymi niezrównaną trwałość.
  • Stopień wodoodporności IPX7.
  • Dostępne w serii Factory – z oryginalnym wykończeniem Kashima Coat – Wysokość stosu 47 mm – wzrost o 18 mm w porównaniu z Reverb AXS. Mierzone od dolnej krawędzi sterownika do środka wsporników siedziska.
  • Waga 528 g w konfiguracji 30,9 mm x 100 mm. Transfer Neo jest konkurencyjny pod względem masy, od wyścigów XC po enduro. Siodełko Transfer Neo jest w pełni obsługiwane przez aplikację Ride FOX Bike. Rowerzyści mają szybki dostęp do przeglądu komponentów Transfer Neo, mogą pobierać aktualizacje oprogramowania sprzętowego i aktywować przydatne funkcje, takie jak tryb Bike Park, tryb transportu oraz śledzić interwały serwisowe.
  • Tryb Bike Park tymczasowo wyłącza dźwignię, zapobiegając przypadkowemu wysunięciu sztycy podczas jazdy głównie w dół. Rowerzyści na rowerze w parku nie muszą już przesuwać bezprzewodowej dźwigni na górze kierownicy, aby zapobiec przypadkowemu zwolnieniu. Tryb ten można szybko wyłączyć, czterokrotnie szybko naciskając dźwignię lub za pośrednictwem aplikacji.
  • Tryb Transport ma na celu oszczędzanie energii akumulatora w trybie Transfer Neo podczas transportu roweru (np. długie podróże samochodem). Gdy ten tryb jest aktywny, Transfer Neo wyłączy się automatycznie z wyłączoną funkcją „Wstrząśnij, aby obudzić”. Aby dezaktywować tryb transportowy, upuść tył roweru z wysokości kilku metrów nad ziemią (pozwól mu się odbić) lub po prostu wyjmij i włóż ponownie akumulator.
Szczegóły produktu
Kolor czarny
Sterowanie sterowanie elektroniczne
ID produktu 301193
Ocena produktu  (0 ocen)
0/5
(0 ocen)
(0 ocen)
(0 ocen)
(0 ocen)
(0 ocen)
(0 ocen)

Jak oceniasz produkt?
Dodaj ocenę
Pomagaj innym, zbieraj punkty i rób zakupy do 15% taniej dzięki systemowi lojalnościowemu
comment Oceny

Obecnie nie ma tu żadnych opinii

Formularz jest wysyłany
Dodaj ocena
Formularz jest wysyłany
comment Pytania dotyczące produktu
Formularz jest wysyłany
Marka wywodząca się z USA, która pierwotnie zaczynała od produkcji elementów zawieszenia i amortyzatorów dla przemysłu motorowego, stopniowo skupiała swoją uwagę na świecie kolarstwa. Obecnie, oprócz widelców amortyzowanych i amortyzatorów tylnych, marka oferuje również sztyce regulowane.
Wszystko o zakupach u nas

Tutaj znajdziesz odpowiedzi na pytania dotyczące wysyłki, płatności, bezpieczeństwa i wiele innych.

Do tego produktu może pasować
Dlaczego warto kupować u nas
Poznaj korzyści płynące z zakupu
Dlaczego warto kupować u nas
Więcej informacji o zakupach
1 000 000+ zamówień

Jesteśmy największym rowerowym sklepem internetowym na Słowacji sprawdzonym przez dziesiątki tysięcy zadowolonych klientów.

Wyjątkowa obsługa klienta

Jesteśmy dostępni poprzez maila, czat, telefon lub osobiście w centrum MTBIKER.

Aktywnie wspieramy kolarstwo na Słowacji

Również dzięki Twojemu zamówieniu możemy wspierać rozwój kolarstwa.

Bezpieczne zakupy i metody płatności

Proces płatności jest bezpieczny i oferujemy szeroki zakres opcji.

System lojalnościowy

Wynagrodzimy Cię za zakupy, a także za wysokiej jakości posty na forum MTBIKER, w sklepie internetowym, w jazdach i w galerii zdjęć.

Centrum i showroom MTBIKER

Odwiedź nas w sklepie stacjonarnym z pumptrackiem przy ścieżkach rowerowych lub w zabytkowym budynku w centrum Bratysławy.

Więcej informacji o zakupach
navigate_before navigate_next
keyboard_arrow_up