Rower Giant TCX Advanced Pro 2 28, las wodorostowy
Rower Giant TCX Advanced Pro 2 28
Odpowiedni dla entuzjastycznych rowerzystów, którzy lubią odkrywać bliższe i dalsze okolice z siodełka roweru. Części mają wystarczającą wytrzymałość i poradzą sobie z regularną jazdą i treningami w lekkim terenie, na utwardzonych i nieutwardzonych drogach.
Rama |
Kompozyt klasy Advanced, oś przelotowa 12 mm, tarcza
|
Widelec |
Kompozyt klasy Advanced, w pełni kompozytowa rura sterowa OverDrive 2, hamulce tarczowe
|
Manetki |
SRAM Apex, 1x12
|
Przerzutka |
SRAM Apex XPLR
|
Kaseta |
SRAM Apex XPLR, 12-biegowa, 11-44T
|
Łańcuch |
SRAM Apex D1
|
Korba |
SRAM Apex D1 DUB, 40T, XS, S: 170 mm, M, M/L: 172,5 mm, L, XL: 175 mm
|
Hamulce |
Hydrauliczne SRAM Apex, tarcze Giant MPH [F] 160 mm, [R] 160 mm
|
Obręcze |
Zestaw kołowy Giant P-X2 Disc, aluminiowy
|
Piasty |
Gigantyczny stop aluminium, oś przelotowa 12 mm
|
Szprychy |
ssę
|
Opony |
Maxxis All-Terrene, 700x33C, bezdętkowe (maks. 45 mm)
|
Sztyca |
Giant D-Fuse SL, kompozyt, offset 16 mm
|
Siodełko |
Gigantyczne podejście
|
Mostek |
Giant Contact SL XS: 70mm, S: 80mm, M: 90mm, M/L, L: 100mm, XL: 110mm
|
Kierownica |
Giant Contact SL XS, S: 40 cm, M, M/L: 42 cm, L, XL: 44 cm
|
Owijka |
Stratus Lite 3.0
|
Suport |
SRAM DUB, wciśnij fit
|
Akcesoria |
Prowadnica Giant 1x, przystosowana do zastosowania bezdętkowego
|
Płeć | Męskie, Uniseks |
Rok modelowy | 2024 |
Liczba rzędów | 1x12 |
Grupa osprzętu | SRAM Apex |
Kolor | las wodorostów |
Materiał | karbon |
Materiał kół | Aluminium |
Średnica koła | 700C (28") |
Hamulce | Tarczowe hydrauliczne |
Widelec | Sztywny |
ID produktu | 299239 |
Wszystkie rowery oferowane w sklepie MTBIKER są nowe, nieużywane, pochodzące od oficjalnego dystrybutora i z pełną gwarancją. Kilka marek oferuje nawet dożywotnią gwarancję na ramę po rejestracji. Wszelki serwis gwarancyjny realizowany jest w sklepach stacjonarnych MTBIKER po osobistym dostarczeniu lub po wysłaniu roweru (lub jego części) kurierem.
- Rower jest wyjęty z kartonu od producenta.
- Rower jest złożony, sprawdzony i wyregulowany (przerzutka przednia i tylna, amortyzator, widelec, koła...)
- Rower jest starannie zapakowany z powrotem do kartonu i wysłany
- Jeśli zamawiasz rower z odbiorem osobistym lub dowozem do domu, rower będzie czekał na Ciebie złożony i sprawdzony
- Jeśli zamawiasz rower kurierem na swój adres, musisz wykonać w domu następujące czynności:
- Wyjąć rower z kartonu i ostrożnie usunąć folię i materiał ochronny.
- Zamontuj kierownicę do mostka (1 minuta, wymagany jest klucz imbusowy 4 lub 5 mm).
- Zamontuj koło przednie do widelca (1 minuta, bez użycia narzędzi, jeśli rower posiada szybkozamykacz).
- Poluzować śruby sterów, wyrównać mostek z kołem, dokręcić górną śrubę w główce widelca, a następnie dokręcić stery (2 minuty, wymagany jest klucz imbusowy 4 lub 5 mm).
- Zamontuj pedały do korb, smarując gwinty pedałów i ostrożnie zakładając właściwą stroną (1 minuta, wymagany jest klucz imbusowy 8 mm lub klucz płaski 15 mm).
- Zamontuj sztycę do ramy (10 sekund, bez użycia narzędzi, jeśli rama posiada szybkozamykacz).
- Napompować opony i ewentualnie widelec i amortyzator do wymaganego ciśnienia (2 minuty, wymagana jest pompa).
- Sprawdzić dokręcenie śrub imbusowych i szybkozamykaczów (2 minuty, wymagany jest klucz imbusowy 4 i 5 mm).
- Wyruszyć na jazdę próbną! Ostrożnie obchodź się z rowerem, dopóki nie przyzwyczaicie się do siebie. Jeśli rower ma hamulce tarczowe, ich moc będzie na początku ograniczona - pełną moc osiągną po 4-5 mocnych hamowaniach z większych prędkości.

Obecnie nie ma tu żadnych pytań
Obecnie nie ma tu żadnych opinii