Rower GT Zaskar LT Elite 29, kolor niebieski
Rower GT Zaskar LT Elite 29
Nadaje się nie tylko do dojazdów do pracy, ale także na weekendowe wycieczki za miasto. Można go używać na ścieżkach rowerowych, nieutwardzonych drogach i w lekkim terenie. Jeśli jeździsz w trudniejszym terenie lub częściej, należy liczyć się z częstszym dostrajaniem.
Rama |
Rama Zaskar LT 29”, BSA 73 mm, zwężana główka ramy, oś przelotowa Boost 12x148, SRAM UDH
|
Widelec |
RockShox 35 Silver R, 130 mm, 15 x 110 mm, zwężana rura sterowa, przesunięcie 44 mm
|
Manetki |
Shimano CUES U6000, 11-biegowa
|
Przerzutka |
Kije Shimano U6000
|
Kaseta |
Shimano CUES LG400, 11-50, 11-biegowa
|
Łańcuch |
Shimano LG500, 11-biegowa
|
Korba |
ProWheel MPX, 32T
|
Hamulce |
Shimano MT400 Hydro Disc, tarcze 180/180 mm
|
Obręcze |
WTB ST i30 TCS 2.0, 32 godz., przystosowane do zastosowania bezdętkowego Tubeless Ready
|
Piasty |
Formuła, 15x110 mm, 12x148 mm
|
Opony |
Maxxis Rekon, 29 x 2,4", Drut 60 TPI Exo
|
Sztyca |
Kroplomierz TranzX, wewnętrzne prowadzenie, 31,6 mm
|
Siodełko |
WTB Silverado Sport
|
Mostek |
Stop GT, 4 5 mm
|
Kierownica |
Podwyższenie ze stopu aluminium GT, wznios 30 mm, szerokość 780 mm, wznios 5°, tył 8°
|
Gripy |
GT MTB
|
Stery |
FSA nr 42E, zintegrowany
|
Suport |
Prowheel
|
Płeć | Męskie, Uniseks |
Rok modelowy | 2024 |
Liczba rzędów | 1x11 |
Grupa osprzętu | Inna |
Kolor | niebieski |
Materiał | aluminium |
Materiał kół | Aluminium |
Średnica koła | 29" |
Hamulce | Tarczowe hydrauliczne |
Widelec | Pneumatyczny |
Skok widelca | 130 mm |
Sztyca regulowana | tak |
ID produktu | 294594 |
Rozmiar | XS | S | M | L | XL |
---|---|---|---|---|---|
Wzrost rowerzysty (cm) | 142,24 - 152,40 | 152,40 - 165,10 | 165,10 - 177,80 | 177,80 - 185,42 | 185,42 - 198,12 |
Wszystkie rowery oferowane w sklepie MTBIKER są nowe, nieużywane, pochodzące od oficjalnego dystrybutora i z pełną gwarancją. Kilka marek oferuje nawet dożywotnią gwarancję na ramę po rejestracji. Wszelki serwis gwarancyjny realizowany jest w sklepach stacjonarnych MTBIKER po osobistym dostarczeniu lub po wysłaniu roweru (lub jego części) kurierem.
- Rower jest wyjęty z kartonu od producenta.
- Rower jest złożony, sprawdzony i wyregulowany (przerzutka przednia i tylna, amortyzator, widelec, koła...)
- Rower jest starannie zapakowany z powrotem do kartonu i wysłany
- Jeśli zamawiasz rower z odbiorem osobistym lub dowozem do domu, rower będzie czekał na Ciebie złożony i sprawdzony
- Jeśli zamawiasz rower kurierem na swój adres, musisz wykonać w domu następujące czynności:
- Wyjąć rower z kartonu i ostrożnie usunąć folię i materiał ochronny.
- Zamontuj kierownicę do mostka (1 minuta, wymagany jest klucz imbusowy 4 lub 5 mm).
- Zamontuj koło przednie do widelca (1 minuta, bez użycia narzędzi, jeśli rower posiada szybkozamykacz).
- Poluzować śruby sterów, wyrównać mostek z kołem, dokręcić górną śrubę w główce widelca, a następnie dokręcić stery (2 minuty, wymagany jest klucz imbusowy 4 lub 5 mm).
- Zamontuj pedały do korb, smarując gwinty pedałów i ostrożnie zakładając właściwą stroną (1 minuta, wymagany jest klucz imbusowy 8 mm lub klucz płaski 15 mm).
- Zamontuj sztycę do ramy (10 sekund, bez użycia narzędzi, jeśli rama posiada szybkozamykacz).
- Napompować opony i ewentualnie widelec i amortyzator do wymaganego ciśnienia (2 minuty, wymagana jest pompa).
- Sprawdzić dokręcenie śrub imbusowych i szybkozamykaczów (2 minuty, wymagany jest klucz imbusowy 4 i 5 mm).
- Wyruszyć na jazdę próbną! Ostrożnie obchodź się z rowerem, dopóki nie przyzwyczaicie się do siebie. Jeśli rower ma hamulce tarczowe, ich moc będzie na początku ograniczona - pełną moc osiągną po 4-5 mocnych hamowaniach z większych prędkości.

Obecnie nie ma tu żadnych pytań