Rower elektryczny Rock Machine Crossride e450 FS Touring 29, połyskujący szary/czarny
Rower elektryczny Rock Machine Crossride e450 FS Touring 29
Rock Machine Crossride w wersji Easy Entry & Exit z amortyzowaną ramą oferuje właściwości jezdne prawdziwego offroadu z komfortem miejskiego cruisera. Dzięki tej platformie ramy nie musisz już korzystać z objazdów, rower z pełnym zawieszeniem poradzi sobie z więcej niż jakikolwiek wcześniejszy rower turystyczny. Ten wszechstronny pomocnik wywoła uśmiech na twarzy nie tylko podczas weekendowych wypadów, ale sprawdzi się również jako idealny środek transportu. Aluminiowa rama o dyskretnym designie została zaprojektowana z myślą o wytrzymałości i kontroli nad rowerem. Napęd zapewnia sprawdzona jednostka Sport Drive o sile 90 Nm. W połączeniu z akumulatorem o pojemności 504 Wh może przejechać nawet 90 km. Mocna latarka AXA Blueline 30 jest gotowa do jazdy w warunkach ograniczonej widoczności.Poradzi sobie z okazjonalnymi wycieczkami po utwardzonych i nieutwardzonych drogach oraz w umiarkowanym terenie, ale przy częstej jeździe jego części będą wymagały dostrojenia.
Silnik |
Sport Drive MD250S, 90 Nm (250 W, 36 V)
|
Bateria |
zintegrowany napęd sportowy, 500 Wh, 36 V
|
Ładowarka |
Ładowarka Sport Drive, 4 A/36 V, czas ładowania do 3,5 godz
|
Wyświetlacz |
Sport Drive KD718 ze złączem USB
|
Rama |
Węże ze stopu Al-6061-T6 Niestandardowe
|
Widelec |
RockShox Judy Silver TK Air, zwężany, oś 15×110 mm / 100 mm
|
Tłumik |
DVO OPAL E3,165×40 mm
|
Manetki |
SHIMANO ALTUS SL-M2010-9R RapidFire Plus, 9-biegowa
|
Przerzutka |
SHIMANO ALTUS RD-M2000 Cień
|
Kaseta |
Shimano CS-HG200-9, 11-36T
|
Łańcuch |
KMC e9S
|
Hamulce |
Shimano MT200 Hydrauliczny, SM-RT66, ø 180 mm/180 mm
|
Obręcze |
Gwiazdy J30
|
Piasta przednia |
One1 QLSXEF, 32 otwory, stała oś 15x100 mm
|
Piasta tylna |
One1 KTK68R, 32 otwory, M10x135mm, QR
|
Sztyca |
teleskopowa Post Moderna PM214 / 100 mm
|
Siodełko |
WTB Comfort Szerokie
|
Mostek |
Stop One1 TDS-C342, ø 31,8 mm, +3°
|
Kierownica |
One1 Alloy, MTB AL-325BT, 6° w górę, 9° w tył, 720 mm, ø 31,8 mm
|
Gripy |
Linia Herrmana DD36BR
|
Stery |
FSA Orbit 1.5E nr 57B, stos zerowy, 1-1/8
|
Pedały |
platforma
|
Błotnik |
Aluminiowe błotniki z pełnym pokryciem
|
Przewody |
Sapim ocynkowany na czarno
|
Klamki |
Górna część koła 170 mm, 42T
|
Przewoźnik |
Stop dla AVS
|
Płaszcz |
Rubena Gepard 29×2,35"
|
Saintiatło przednie |
AXA Blueline 30
|
Podstawka |
Atran Velo, Dux HV
|
Saintiatło tylne |
Spanning Pling XE
|
Zamek |
Blok AXA XXL
|
Płeć | Męskie, Damskie, Uniseks |
Rok modelowy | 2024 |
Liczba rzędów | 1x9 |
Grupa osprzętu | Shimano Altus |
Rozmiar | M, L |
Kolor | szary |
Materiał | aluminium |
Średnica koła | 29" |
Silnik | BFI Sport Drive |
Akumulator | 500 Wh |
Hamulce | Tarczowe hydrauliczne |
Widelec | Pneumatyczny |
Skok widelca | 100 mm |
Amortyzator | Pneumatyczny |
Skok tylnego trójkąta | 100 mm |
Sztyca regulowana | tak |
ID produktu | 288985 |
Wszystkie rowery oferowane w sklepie MTBIKER są nowe, nieużywane, pochodzące od oficjalnego dystrybutora i z pełną gwarancją. Kilka marek oferuje nawet dożywotnią gwarancję na ramę po rejestracji. Wszelki serwis gwarancyjny realizowany jest w sklepach stacjonarnych MTBIKER po osobistym dostarczeniu lub po wysłaniu roweru (lub jego części) kurierem.
- Rower jest wyjęty z kartonu od producenta.
- Rower jest złożony, sprawdzony i wyregulowany (przerzutka przednia i tylna, amortyzator, widelec, koła...)
- Rower jest starannie zapakowany z powrotem do kartonu i wysłany
- Jeśli zamawiasz rower z odbiorem osobistym lub dowozem do domu, rower będzie czekał na Ciebie złożony i sprawdzony
- Jeśli zamawiasz rower kurierem na swój adres, musisz wykonać w domu następujące czynności:
- Wyjąć rower z kartonu i ostrożnie usunąć folię i materiał ochronny.
- Zamontuj kierownicę do mostka (1 minuta, wymagany jest klucz imbusowy 4 lub 5 mm).
- Zamontuj koło przednie do widelca (1 minuta, bez użycia narzędzi, jeśli rower posiada szybkozamykacz).
- Poluzować śruby sterów, wyrównać mostek z kołem, dokręcić górną śrubę w główce widelca, a następnie dokręcić stery (2 minuty, wymagany jest klucz imbusowy 4 lub 5 mm).
- Zamontuj pedały do korb, smarując gwinty pedałów i ostrożnie zakładając właściwą stroną (1 minuta, wymagany jest klucz imbusowy 8 mm lub klucz płaski 15 mm).
- Zamontuj sztycę do ramy (10 sekund, bez użycia narzędzi, jeśli rama posiada szybkozamykacz).
- Napompować opony i ewentualnie widelec i amortyzator do wymaganego ciśnienia (2 minuty, wymagana jest pompa).
- Sprawdzić dokręcenie śrub imbusowych i szybkozamykaczów (2 minuty, wymagany jest klucz imbusowy 4 i 5 mm).
- Wyruszyć na jazdę próbną! Ostrożnie obchodź się z rowerem, dopóki nie przyzwyczaicie się do siebie. Jeśli rower ma hamulce tarczowe, ich moc będzie na początku ograniczona - pełną moc osiągną po 4-5 mocnych hamowaniach z większych prędkości.

Obecnie nie ma tu żadnych pytań
Obecnie nie ma tu żadnych opinii