Widelec amortyzowany FOX 40 Factory GripX2 29", 203 mm, pomarańczowy, 2025
Opracowany z myślą o wyścigach Pucharu Świata na całym świecie, 40 zawsze ma miejsce na podium i jest idealnym widelcem amortyzowanym do wyścigów DH. Tłumienie GripX2 jest teraz jeszcze lepiej dostrojone i zapewnia większą przyczepność niż kiedykolwiek wcześniej, więc 40 nie musi rezygnować ze swojego miejsca na gorącym siedzeniu. Etykieta „Fabryka” mówi wszystko. Najlepsza technologia, jaką mamy do zaoferowania, jest dostępna w naszych modelach z serii Factory, w tym nasze niezwykle trwałe oryginalne wykończenie Kashima Coat, które zapewnia płynną pracę widelca. Począwszy od roku modelowego 2025, FOX będzie dostępny z całkowicie przeprojektowanymi widelcami zjazdowymi Float 40, które wnoszą wiele nowych technologii, a także ulepszenia istniejących technologii.
SPECYFIKACJA:
Cel: Konwencja
Skok: 203 mm
Rozmiar koła: 29”
Średnica wewnętrznych nóg: 40mm
Wewnętrzna regulacja nogawek: Kashima
Zawieszenie: EVOL Air Spring 2025
Tłumienie: GripX2
Ustawienie: HSC/LSC; HSR/LSR
Przesunięcie: 48 mm
Widelec: 1-1/8"
Oś: Boost 20x110mm
Inne: możliwość montażu błotnika FOX 40
ZASTOSOWANE TECHNOLOGIE:
GripX2 to najbardziej regulowane, zapewniające wsparcie i płynne zawieszenie skupione na DH, jakie kiedykolwiek opracowała firma FOX. Charakteryzuje się dużym skokiem zawieszenia i zapewnia maksymalny kontakt z podłożem, a także doskonałą przyczepność na zakrętach. Daje to rowerzystom dużą pewność, że mogą dać z siebie wszystko podczas wyścigów zjazdowych i enduro, jednocześnie zmniejszając zmęczenie mięśni. GripX2 robi dużą różnicę.
Odpowietrzniki: Widły mają zawory odpowietrzające z tyłu goleni, których można użyć do wyrównania ciśnienia w goleniach widelca z ciśnieniem atmosferycznym. Różne ciśnienie w widelcu zmniejsza czułość zawieszenia, dlatego można je wyregulować, po prostu naciskając zawór palcem. Ciśnienie w nogach zmienia się głównie przy wyższych temperaturach, m.in. podczas intensywnego użytkowania na długich zjazdach lub na dużych wysokościach.
Kanały w dolnej części nóg: Kanały powietrzno-olejowe umożliwiają przepływ powietrza uwięzionego w dolnych nogach przez tuleje ślizgowe. Drugą funkcją kanałów jest umożliwienie dotarcia oleju z dolnych goleni do górnych uszczelek (zderzaków) i zapewnienie ich świeżego smarowania.
Oś pływająca: ten system osi zapobiega wpływowi na równoległość goleni widelca różnej szerokości przedniej piasty. Idealne ustawienie zmniejsza tarcie podczas zawieszenia, dzięki czemu jest ono bardziej wydajne i płynniejsze. Możesz dostosować mechanizm na prawej goleni widelca dokładnie do szerokości piasty, a gdy oś zostanie cofnięta, wyeliminowany zostanie ucisk goleni.
Łuk dolnej części nogi: Mostek pomiędzy dolnymi goleniami ma zaokrąglony kształt, co zwiększa sztywność widelca, a jednocześnie tworzy więcej przestrzeni pomiędzy mostkiem a ramą roweru, gdy widelec jest całkowicie ściśnięty.
Kolor | pomarańczowy |
ID produktu | 286082 |

Obecnie nie ma tu żadnych pytań
Obecnie nie ma tu żadnych opinii