Pirelli Scorpion™ Trail M 29x2,60" ProWALL SmartGRIP opona, TLR, kevlar
Opona Pirelli Scorpion™ Trail M 29x2,60" ProWALL SmartGRIP
Próbka o średnio-wysokim profilu bloków i średniej odległości między nimi, zapewniająca szybką i pewną jazdę po różnych nawierzchniach , od twardych po miękkie, suche i mokre oraz o właściwościach mieszanki gumy SmartGRIP . Najlepszy wybór na szlaki , na których zmienia się rodzaj podłoża i terenu, ale utrzymanie prędkości i przyczepności pozostaje istotnym elementem . Ponadto obudowa charakteryzuje się wysokim stopniem niezawodności i długą żywotnością.
Możliwość bezproblemowej konwersji na system bezdętkowy
|
Lepsza stabilność przy niskim oporze toczenia dzięki solidnej mieszance
|
Opracowany do felg o szerokim profilu
|
Mieszanka SmartGRIP zapewniająca taką samą przyczepność na suchej i mokrej nawierzchni
|
Ochrona przed przebiciem dzięki mocnej mieszance 60 TPI, aż do 120 TPI na ścianie bocznej
|
Bezdętkowa | Tak |
Średnica koła | 29" |
Szerokość opony | 2.6" |
Materiał | kevlar |
Kolor | czarny |
Mieszanka | SmartGRIP |
Waga | 980 gr |
Oplot | bieżnik: 60 TPI, ściana boczna: 120 TPI |
ETRTO | 65-622 |
Ciśnienie | maks. 3 bary (43 psi) |
ID produktu | 277118 |
PSI - udáva, na aký tlak výrobca odporúča nafúkať plášť. 1 atmosféra = 14,7 PSI
TPI (EPI)- hustota vlákien kostry plášťa. Čím vyššia hodnota TPI, tým flexibilnejší a pružnejší bude plášť.
Kevlarový plášť- pätka tvorená z kevlarových vlákien. Plášť sa dá skladať, je teda praktickejší pri presunoch či skladovaní. Vyznačuje sa nižšou váhou oproti drôteným plášťom a vyššej odolnosti pred prerazením.
Drôtený plášť- pätka tvorená z drôtu. Plášť je neohybný, je ťažší oproti kevlarovému.
Tabuľka veľkostí | ETRTO | Rozmer v palcoch |
---|---|---|
29" | 50-622 | 29 x 2.00 |
28 x 2.00 | ||
54-622 | 29 x 2.10 | |
28 x 2.10 | ||
55-622 | 29 x 2.15 | |
28 x 2.15 | ||
57-622 | 29 x 2.25 | |
60-622 | 29 x 2.35 | |
28 x 2.35 | ||
75-622 | 29 x 3.00 |
Tabuľka veľkostí | |||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Šírka plášťa v mm | Ráfik kolesa v mm | ||||||||
13C | 15C | 17C | 19C | 21C | 23C | 25C | 27C | 29C | |
18 | X | ||||||||
20 | X | ||||||||
23 | X | X | |||||||
25 | X | X | X | ||||||
28 | X | X | X | ||||||
32 | X | X | X | ||||||
35 | X | X | X | ||||||
37 | X | X | X | X | |||||
40 | X | X | X | X | |||||
42 | X | X | X | X | X | ||||
44 | X | X | X | X | X | ||||
47 | X | X | X | X | X | X | |||
50 | X | X | X | X | X | X | |||
52 | X | X | X | X | X | X | X | ||
54 | X | X | X | X | X | X | |||
57 | X | X | X | X | X | X | |||
60 | X | X | X | X | X | X | |||
62 | X | X | X | X | X | X |
Ocena 5/5
comment Pytania do sprzedawcy
Obecnie nie ma tu żadnych pytań
comment Oceny