Rower Mondraker F-Podium Carbon 29, karbon/niebieski carrera/niebieski granat
Rower Mondraker F-Podium Carbon 29
Jazda w trudnym terenie, ale nawet wyścigi nie będą stanowiły problemu dla tego roweru. Wysokiej jakości osprzęt bez kompromisów, który będzie używany zarówno przez entuzjastów przygód, jak i profesjonalnych zawodników.
Rama |
F-Podium 29 Stealth Air w całości z włókna węglowego, zoptymalizowany dla XCO system zawieszenia zerowego, 110 mm, geometria XC Forward, łącznik górny z włókna węglowego Monoblock, wspornik dolny BSA, zwężana główka ramy, wewnętrzne prowadzenie linek HHG, dedykowana konstrukcja układu napędowego 1X, oś tylna Boost 12x148 mm , błotnik amortyzatora, mocowanie tylnego hamulca postmount.
|
Widelec |
Rockshox SID Base 3P Remote 29, 120 mm, DebonAir, zwężana rura sterowa, oś Boost 15x110 mm, zwężane aluminiowe golenie 35 mm, przesunięcie 44 mm. Ustawienia: 3-pozycyjny pilot, wolne odbicie, wstępne napięcie powietrza RockShox TwistLoc Base FullSprint 125 B1 3 pozycje (7 mm + 7 mm), przekręć, aby zablokować, przekręć, aby odblokować
|
Tłumik |
RockShox SID Luxe 3P Remote w pociągu DebonAir, 165x45 mm. Ustawienia: 3-pozycyjny pilot, wolne odbicie, wstępne napięcie powietrza. Górne mocowanie czopowe, dolne tuleje 30x8 mm
|
Manetki |
Sram Trigger SX Eagle, 12 s, działanie X 1:1
|
Przerzutka |
Sram GX Eagle, sprzęgło z łożyskiem rolkowym typu 3, blokada klatki, 1x12 s, przełożenie X 1:1
|
Kaseta |
Sram PG-1230, 11-50T, 12s
|
Łańcuch |
Sram SX Eagle, 12s, Powerlock
|
Korba |
SRAM NX Eagle, 12s, Boost, oś DUB, zębatka Direct Mount, rozmiar S: 170 mm rozmiar M, L, XL: 175 mm, CL 55
|
Hamulce |
SRAM Level T, 2-częściowy zacisk, linia środkowa 180 mm/160 mm IS na 6 śrub, jednoczęściowa tarcza, organiczna podkładka ze stalowym podkładem
|
Obręcze |
Mavic Crossmax 29, szerokość wewnętrzna 25 mm, obręcz spawana, bez haczyków, przystosowana do zastosowania bezdętkowego, 24 szprychy
|
Piasta przednia |
Mavic, Boost 15x110 mm, IS 6 śrub
|
Piasta tylna |
Mavic, Boost 12x148 mm, system zapadkowy ID360, IS 6 śrub, bębenek HG
|
Szprychy |
Mavic proste, podwójnie cieniowane, bezdotykowe sznurowanie
|
Opony |
Maxxis Rekon Race 29x2,35" EXO TR 120 TPI, stopka składana
|
Sztyca |
Onoff Sulphur 0-R, stop 6061 T6, kuty 3D, średnica 31,6 mm, długość 400 mm
|
Siodełko |
Fizik Vento Argo X5
|
Mostek |
MDK, stop 6061 T6, średnica otworu baryłkowego 31,8 mm, wznios: +/-5°, długość: S, rozmiar M: 50 mm, rozmiar L: 60 mm, rozmiar XL: 70 mm
|
Kierownica |
Onoff Sulphur 0.2, podwójnie cieniowany stop 6061, wznios: 4,8 mm, szerokość: 760 mm, odchylenie do tyłu 9°, odchylenie do góry 0°, średnica otworu baryłkowego 31,8 mm
|
Suport |
Sram DUB BSA, uszczelnione łożyska, 73 mm
|
Płeć | Męskie, Uniseks |
Rok modelowy | 2025 |
Liczba rzędów | 1x12 |
Grupa osprzętu | Inna |
Rozmiar | S, M, L, XL |
Kolor | węgiel/niebieski carrera/niebieski granat |
Materiał | karbon |
Materiał kół | Aluminium |
Średnica koła | 29" |
Hamulce | Tarczowe hydrauliczne |
Widelec | Pneumatyczny |
Skok widelca | 120 mm |
Amortyzator | Pneumatyczny |
Skok tylnego trójkąta | 110 mm |
Sztyca regulowana | nie |
ID produktu | 265774 |

Wszystkie rowery oferowane w sklepie MTBIKER są nowe, nieużywane, pochodzące od oficjalnego dystrybutora i z pełną gwarancją. Kilka marek oferuje nawet dożywotnią gwarancję na ramę po rejestracji. Wszelki serwis gwarancyjny realizowany jest w sklepach stacjonarnych MTBIKER po osobistym dostarczeniu lub po wysłaniu roweru (lub jego części) kurierem.
- Rower jest wyjęty z kartonu od producenta.
- Rower jest złożony, sprawdzony i wyregulowany (przerzutka przednia i tylna, amortyzator, widelec, koła...)
- Rower jest starannie zapakowany z powrotem do kartonu i wysłany
- Jeśli zamawiasz rower z odbiorem osobistym lub dowozem do domu, rower będzie czekał na Ciebie złożony i sprawdzony
- Jeśli zamawiasz rower kurierem na swój adres, musisz wykonać w domu następujące czynności:
- Wyjąć rower z kartonu i ostrożnie usunąć folię i materiał ochronny.
- Zamontuj kierownicę do mostka (1 minuta, wymagany jest klucz imbusowy 4 lub 5 mm).
- Zamontuj koło przednie do widelca (1 minuta, bez użycia narzędzi, jeśli rower posiada szybkozamykacz).
- Poluzować śruby sterów, wyrównać mostek z kołem, dokręcić górną śrubę w główce widelca, a następnie dokręcić stery (2 minuty, wymagany jest klucz imbusowy 4 lub 5 mm).
- Zamontuj pedały do korb, smarując gwinty pedałów i ostrożnie zakładając właściwą stroną (1 minuta, wymagany jest klucz imbusowy 8 mm lub klucz płaski 15 mm).
- Zamontuj sztycę do ramy (10 sekund, bez użycia narzędzi, jeśli rama posiada szybkozamykacz).
- Napompować opony i ewentualnie widelec i amortyzator do wymaganego ciśnienia (2 minuty, wymagana jest pompa).
- Sprawdzić dokręcenie śrub imbusowych i szybkozamykaczów (2 minuty, wymagany jest klucz imbusowy 4 i 5 mm).
- Wyruszyć na jazdę próbną! Ostrożnie obchodź się z rowerem, dopóki nie przyzwyczaicie się do siebie. Jeśli rower ma hamulce tarczowe, ich moc będzie na początku ograniczona - pełną moc osiągną po 4-5 mocnych hamowaniach z większych prędkości.

Obecnie nie ma tu żadnych opinii