Rower Lapierre Aircode DRS 8.0, ciemny piaskowy
Rower Lapierre Aircode DRS 8.0
Rower szosowy dla doświadczonych kolarzy szosowych, którzy pokonują tysiące kilometrów rocznie. Nadaje się do regularnych lub wymagających treningów, wyścigów amatorskich i długich wypraw. Świetny osprzęt i niewielka waga to cechy, na których można polegać.
Rama |
Aircode DRS Oś przelotowa UD Superlight z włókna węglowego
|
Przerzutka tylna |
Shimano Ultegra Di2 R8150, 12 s
|
Przerzutka przednia |
Shimano Ultegra Di2 R8150
|
Kaseta |
Shimano Ultegra R8100 11-30T 12s
|
Łańcuch |
Shimano 105 CN-M7100 12s
|
Korby |
Shimano Ultegra R8150, 52-36T, 170 mm (XS, S), 172,5 mm (M, L), 175 mm (XL)
|
Hamulce |
Tarcza Shimano Ultegra 160/140 mm
|
Koła |
DT Swiss ARC 1400 Dicut 50 mm / DT Swiss ARC 1400 Dicut 50 mm
|
Opony |
Continental GP5000S TR 700x28C
|
Sztyca |
Lapierre Aero Carbon, przesunięcie: 0 mm
|
Siodełko |
Szyny Prologo Dimension T4.0
|
Kierownica |
Lapierre Combo UD carbon, -10°, 400 mm/90 mm (XS, S), 400 mm/100 mm (M), 420 mm/110 mm (L), 420 mm/120 mm (XL)
|
Zawijanie |
Taśma Lapierre Vexgel
|
Stery |
Zintegrowany Acros + Combo Acros Spacer
|
Suport |
Shimano Press Fit BB72-41B
|
Pedały |
Klipsy i pasek VP-335
|
Płeć | Męskie, Uniseks |
Rok modelowy | 2024 |
Grupa osprzętu | Shimano SLX, Shimano Ultegra, Shimano 105 |
Liczba rzędów | 2x12 |
Hamulce | Tarczowe hydrauliczne |
Średnica koła | 700C (28) |
Materiał | karbon |
Rozmiar | XS, S, M, L, XL |
Kolor | ciemny piasek |
Widelec | Sztywny |
Materiał kół | Karbon |
ID produktu | 262705 |
Wszystkie rowery oferowane w sklepie MTBIKER są nowe, nieużywane, pochodzące od oficjalnego dystrybutora i z pełną gwarancją. Kilka marek oferuje nawet dożywotnią gwarancję na ramę po rejestracji. Wszelki serwis gwarancyjny realizowany jest w sklepach stacjonarnych MTBIKER po osobistym dostarczeniu lub po wysłaniu roweru (lub jego części) kurierem.
- Rower jest wyjęty z kartonu od producenta.
- Rower jest złożony, sprawdzony i wyregulowany (przerzutka przednia i tylna, amortyzator, widelec, koła...)
- Rower jest starannie zapakowany z powrotem do kartonu i wysłany
- Jeśli zamawiasz rower z odbiorem osobistym lub dowozem do domu, rower będzie czekał na Ciebie złożony i sprawdzony
- Jeśli zamawiasz rower kurierem na swój adres, musisz wykonać w domu następujące czynności:
- Wyjąć rower z kartonu i ostrożnie usunąć folię i materiał ochronny.
- Zamontuj kierownicę do mostka (1 minuta, wymagany jest klucz imbusowy 4 lub 5 mm).
- Zamontuj koło przednie do widelca (1 minuta, bez użycia narzędzi, jeśli rower posiada szybkozamykacz).
- Poluzować śruby sterów, wyrównać mostek z kołem, dokręcić górną śrubę w główce widelca, a następnie dokręcić stery (2 minuty, wymagany jest klucz imbusowy 4 lub 5 mm).
- Zamontuj pedały do korb, smarując gwinty pedałów i ostrożnie zakładając właściwą stroną (1 minuta, wymagany jest klucz imbusowy 8 mm lub klucz płaski 15 mm).
- Zamontuj sztycę do ramy (10 sekund, bez użycia narzędzi, jeśli rama posiada szybkozamykacz).
- Napompować opony i ewentualnie widelec i amortyzator do wymaganego ciśnienia (2 minuty, wymagana jest pompa).
- Sprawdzić dokręcenie śrub imbusowych i szybkozamykaczów (2 minuty, wymagany jest klucz imbusowy 4 i 5 mm).
- Wyruszyć na jazdę próbną! Ostrożnie obchodź się z rowerem, dopóki nie przyzwyczaicie się do siebie. Jeśli rower ma hamulce tarczowe, ich moc będzie na początku ograniczona - pełną moc osiągną po 4-5 mocnych hamowaniach z większych prędkości.
Obecnie nie ma tu żadnych pytań
Obecnie nie ma tu żadnych opinii