Rower elektryczny Rock Machine Blizz INT TRL e90-297, połysk szary/czarny/zielony
Rower elektryczny Rock Machine Blizz INT TRL e90-297
Ebike Hardtail z nowym mocnym napędem EP8 firmy Shimano o niezwykłej mocy 85 Nm. Bezkompromisowa, szlakowa geometria ramy, dzięki której nowa generacja Blizza jest jeszcze bardziej zabawna i sterowna. Koła w konfiguracji mullet 29/27,5" i opony plus poradzą sobie na najcięższych szlakach. Zawieszenie amerykańskie DVO Diamond E3 o skoku 140 mm, rura teleskopowa o skoku 150 lub 170 mm w zależności od rozmiaru ramy i akcesoria ONE1 sprawiają, że Blizz jest najlepszą maszyną na szlaki.- Rama nowej generacji z geometrią Trail Ultimate zapewniającą maksymalną kontrolę na szlaku
- Nowy napęd Shimano EP8 o momencie obrotowym 85 Nm
- Mullet połączenie szybkości i zwinności kół 29/27,5"
- Widelec pneumatyczny DVO Diamond E3 ze skokiem 140 mm
Rower jest przeznaczony do regularnej jazdy po nieutwardzonych i leśnych drogach z wyposażeniem o dobrej równowadze między trwałością, funkcjonalnością i wydajnością.
Silnik |
Shimano STePS EP800, 85 Nm (36 V, 250 W)
|
Bateria |
Darfon, 504 Wh (36 V, 14 Ah)
|
Wyświetlacz |
Shimano SC-EM800, Bluetooth
|
Rama |
Rury ze stopu Al-6061 T6 Custom, geometria Trail Ultimate
|
Widelec |
DVO Diamond E3, stożkowy / 140 mm
|
Manetki |
Shimano Deore SL-M5100-IR, 11-biegowa,
|
Kaseta |
Shimano Deore CS-M5100-11, 11-51T
|
Łańcuch |
KMC X11e EPT
|
Korba |
Shimano FC-EM600, 36T
|
Hamulce |
Shimano Deore BL-M6100/BR-M6120 4-tłokowy, tarcza 203/203 mm
|
Piasty |
P: Shimano HB-MT400, 32 otwory, CL, oś przelotowa 15×110 mm
R: Shimano FH-MT400-B, 32 otwory, CL, oś przelotowa 12×148 mm |
Opony |
P: WTB Vigilante TCS Tough/High Grip, Tritec, 29×2.5"
R: WTB Trail Boss TCS Tough/Fast 27,5x2,60" E-Ready |
Sztyca |
One1 Alloy, ø 30,9 mm/150–170 mm
|
Siodełko |
WTB Volt Sport
|
Zębatka |
SHIMANO DEORE RD-M5100 Shadow Plus
|
Płeć | Męskie, Uniseks |
Rok modelowy | 2022 |
Liczba rzędów | 1x11 |
Grupa osprzętu | Shimano Deore |
Rozmiar | M, L, XL |
Kolor | srebrny |
Materiał | aluminium |
Średnica koła | przód 29"/tył 27,5" |
Silnik | Shimano STePS EP8 |
Akumulator | 504 Wh |
Hamulce | Tarczowe hydrauliczne |
Widelec | Pneumatyczny |
Skok widelca | 140 mm |
Sztyca regulowana | tak |
ID produktu | 253336 |
Wszystkie rowery oferowane w sklepie MTBIKER są nowe, nieużywane, pochodzące od oficjalnego dystrybutora i z pełną gwarancją. Kilka marek oferuje nawet dożywotnią gwarancję na ramę po rejestracji. Wszelki serwis gwarancyjny realizowany jest w sklepach stacjonarnych MTBIKER po osobistym dostarczeniu lub po wysłaniu roweru (lub jego części) kurierem.
- Rower jest wyjęty z kartonu od producenta.
- Rower jest złożony, sprawdzony i wyregulowany (przerzutka przednia i tylna, amortyzator, widelec, koła...)
- Rower jest starannie zapakowany z powrotem do kartonu i wysłany
- Jeśli zamawiasz rower z odbiorem osobistym lub dowozem do domu, rower będzie czekał na Ciebie złożony i sprawdzony
- Jeśli zamawiasz rower kurierem na swój adres, musisz wykonać w domu następujące czynności:
- Wyjąć rower z kartonu i ostrożnie usunąć folię i materiał ochronny.
- Zamontuj kierownicę do mostka (1 minuta, wymagany jest klucz imbusowy 4 lub 5 mm).
- Zamontuj koło przednie do widelca (1 minuta, bez użycia narzędzi, jeśli rower posiada szybkozamykacz).
- Poluzować śruby sterów, wyrównać mostek z kołem, dokręcić górną śrubę w główce widelca, a następnie dokręcić stery (2 minuty, wymagany jest klucz imbusowy 4 lub 5 mm).
- Zamontuj pedały do korb, smarując gwinty pedałów i ostrożnie zakładając właściwą stroną (1 minuta, wymagany jest klucz imbusowy 8 mm lub klucz płaski 15 mm).
- Zamontuj sztycę do ramy (10 sekund, bez użycia narzędzi, jeśli rama posiada szybkozamykacz).
- Napompować opony i ewentualnie widelec i amortyzator do wymaganego ciśnienia (2 minuty, wymagana jest pompa).
- Sprawdzić dokręcenie śrub imbusowych i szybkozamykaczów (2 minuty, wymagany jest klucz imbusowy 4 i 5 mm).
- Wyruszyć na jazdę próbną! Ostrożnie obchodź się z rowerem, dopóki nie przyzwyczaicie się do siebie. Jeśli rower ma hamulce tarczowe, ich moc będzie na początku ograniczona - pełną moc osiągną po 4-5 mocnych hamowaniach z większych prędkości.

Obecnie nie ma tu żadnych opinii