Rower Bianchi Specialissima PRO Ultegra DI2, celeste/czarny
Rower Bianchi Specialissima PRO Ultegra DI2
W sezonie 2024 na świat zawita zupełnie nowa Bianchi Specialissima. Rower UCI WorldTour zweryfikowany przez zespół Arkea Samsic.Zupełnie nowa Specialissima żegna się z kompromisami i stanowi najlepsze narzędzie w górach i na długich wspinaczkach. Lekka, zoptymalizowana pod kątem aerodynamiki rama i zestawy komponentów pomagają mu doskonale radzić sobie na długich przejażdżkach po otwartym terenie, szybkich zjazdach i niekończących się podjazdach.
Cechą wspólną nowej serii Specialissima jest zoptymalizowana aerodynamicznie rama o wyścigowej geometrii, całkowicie wewnętrznie poprowadzone okablowanie czy zastosowanie wyłącznie elektrycznych zestawów zmiany biegów. Wszystkie modele są wyposażone w opracowane przez firmę Bianchi koła z włókna węglowego. Rama zapewnia przejazd opon o średnicy do 32 mm.
Bianchi Specialissima PRO to profesjonalny rower zapewniający wszechstronne osiągi, które pozwalają zbierać KOM i wyróżniać się w peletonie. Sama rama waży 850 g i charakteryzuje się opatentowaną przez Bianchi technologią CouterVail. Tutaj również znajdziemy zintegrowany kokpit z włókna węglowego, siodełko z włókna węglowego Velomann Mitora i koła Velomann Palladium.
Lekka rama
Zastosowanie najwyższej jakości węgla, optymalizacja kształtu tylnej konstrukcji i przedniego trójkąta przyczyniły się do całkowitej masy ramy, która waży 850 gramów.
Aero - optymalizacja
W porównaniu z poprzednią generacją, dzięki nowemu kształtowi ramy, rowerzysta może zaoszczędzić do 6,7 sekundy przy mocy 200 W na 10-kilometrowym podjeździe o nachyleniu 6%.
Ekspert wspinaczki górskiej
Opracowana wspólnie z profesjonalistami nowa Specialissima zapewnia równowagę pomiędzy sztywnością, wydajnością i zrównoważoną pozycją podczas jazdy.
Aero - kokpit
Aby zmaksymalizować komfort jazdy, nowa Specialissima jest wyposażona w zintegrowaną kierownicę z włókna węglowego.
Rower szosowy dla doświadczonych kolarzy szosowych, którzy pokonują tysiące kilometrów rocznie. Nadaje się do regularnych lub wymagających treningów, wyścigów amatorskich i długich wypraw. Świetny osprzęt i niewielka waga to cechy, na których można polegać.
Rama |
Specialissima PRO carbon HM z systemem Bianchi CV, tylko elektroniczne grupy osprzętu, w pełni wewnętrzne prowadzenie linek, stery Acros ICR, hamulce montowane bezpośrednio, BB-PressFit 86,5x41 rozmiary 47-50-53-55-57-59 cm
|
Widelec |
Specialissima PRO full Carbon HM z CV, aero, zintegrowana głowica, tarcza, głowica 1,5 ich, oś przelotowa 12x100 mm
|
Manetki |
Hydrauliczny hamulec tarczowy Shimano Ultegra Di2 do szosy, ST-R8170, BR-R8170, na tarczę 160 mm, podkładka z żywicy
|
Przerzutka |
Shimano Ultegra Di2 12sp, RD-R8150
|
Przerzutka |
Shimano, FD-R8150, Ultegra Di2, typ lutowany, down swing, górny bieg 50-54T, na tył 12-biegowy
|
Kaseta |
Shimano Ultegra, CS-R8100, Ultegra 12sp,
|
Łańcuch |
Shimano Ultegra 12 sp CN-M8100
|
Korba |
Shimano Ultegra 12sp, FC-R8100, 12-biegowa, 52x36T, Długość korby: 170 mm-47/54 cm, 172,5 mm-55/59 cm
|
Klamki hamulca |
Shimano BR-R8170 Hydrauliczny hamulec tarczowy dołączony do manetki
|
Tarcze hamulca |
Shimano RT-CL800 z centralnym zamkiem, Ice Tech, 160 mm przód tył
|
Koła |
Velomann Palladium, profil 33 mm, 700x21C, 24h, korpus XDR, rozstaw szprych 2 do 1, przystosowane do zastosowania bezdętkowego, waga 1460 g (±5 %), uszczelnione łożyska maszynowe
|
Opony |
Pirelli P ZERO™ Race TT, 700x26C, 127 TPI
|
Sztyca |
Sztyca Specialissima Full Carbon Aero o specjalnym wymiarze, przesunięcie 20 mm, długość: 280 mm-47 cm, 300 mm-50/53 cm, 350 mm-55/59 cm
|
Siodełko |
Velomann Mitora 139 Hyper Carbon, nylonowa skorupa karbonowa, szyny karbonowe, długość: 250 mm, szerokość: 139 mm, waga: 180 g ± 2
|
Mostek |
zintegrowany z kierownicą
|
Kierownica |
Zintegrowana kierownica Reparto Corse, materiał Carbon, do systemu Acros ICR, spadek 125 mm, zasięg 80 mm Zewnętrzne: 90/380 mm, 100/400 mm, 110/400 mm, 120/420 mm
|
Stery |
Łożyska Acros IS52 ICR SS
|
Suport |
Shimano SM-BB72-41B, wciskany do szosy, adapter prawy i lewy, łożysko, osłona wewnętrzna
|
Płeć | Męskie, Uniseks |
Rok modelowy | 2024 |
Liczba rzędów | 2x12 |
Grupa osprzętu | Shimano Ultegra |
Kolor | celeste/czarny |
Materiał | karbon |
Materiał kół | Karbon |
Średnica koła | 700C (28") |
Hamulce | Tarczowe hydrauliczne |
Widelec | Sztywny |
ID produktu | 244995 |
Rowery szosowe i gravel
Rozmiar | 44 cm/XXXS | 46 cm/XXS | 50 cm/XS | 53 cm/S | 55 cm/M | 57 cm/L | 59 cm/XL | 61 cm/XXL | 61 cm/XXL |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Wzrost (cm) | 150-155 | 155-160 | 162-167 | 167-172 | 172-178 | 178-184 | 184-188 | 188-194 | 194-200 |
Rozmiar | S | M | L | XL |
---|---|---|---|---|
Wzrost (cm) | 152-162 | 162-172 | 172-186 | 186-195 |
Wszystkie rowery oferowane w sklepie MTBIKER są nowe, nieużywane, pochodzące od oficjalnego dystrybutora i z pełną gwarancją. Kilka marek oferuje nawet dożywotnią gwarancję na ramę po rejestracji. Wszelki serwis gwarancyjny realizowany jest w sklepach stacjonarnych MTBIKER po osobistym dostarczeniu lub po wysłaniu roweru (lub jego części) kurierem.
- Rower jest wyjęty z kartonu od producenta.
- Rower jest złożony, sprawdzony i wyregulowany (przerzutka przednia i tylna, amortyzator, widelec, koła...)
- Rower jest starannie zapakowany z powrotem do kartonu i wysłany
- Jeśli zamawiasz rower z odbiorem osobistym lub dowozem do domu, rower będzie czekał na Ciebie złożony i sprawdzony
- Jeśli zamawiasz rower kurierem na swój adres, musisz wykonać w domu następujące czynności:
- Wyjąć rower z kartonu i ostrożnie usunąć folię i materiał ochronny.
- Zamontuj kierownicę do mostka (1 minuta, wymagany jest klucz imbusowy 4 lub 5 mm).
- Zamontuj koło przednie do widelca (1 minuta, bez użycia narzędzi, jeśli rower posiada szybkozamykacz).
- Poluzować śruby sterów, wyrównać mostek z kołem, dokręcić górną śrubę w główce widelca, a następnie dokręcić stery (2 minuty, wymagany jest klucz imbusowy 4 lub 5 mm).
- Zamontuj pedały do korb, smarując gwinty pedałów i ostrożnie zakładając właściwą stroną (1 minuta, wymagany jest klucz imbusowy 8 mm lub klucz płaski 15 mm).
- Zamontuj sztycę do ramy (10 sekund, bez użycia narzędzi, jeśli rama posiada szybkozamykacz).
- Napompować opony i ewentualnie widelec i amortyzator do wymaganego ciśnienia (2 minuty, wymagana jest pompa).
- Sprawdzić dokręcenie śrub imbusowych i szybkozamykaczów (2 minuty, wymagany jest klucz imbusowy 4 i 5 mm).
- Wyruszyć na jazdę próbną! Ostrożnie obchodź się z rowerem, dopóki nie przyzwyczaicie się do siebie. Jeśli rower ma hamulce tarczowe, ich moc będzie na początku ograniczona - pełną moc osiągną po 4-5 mocnych hamowaniach z większych prędkości.

Obecnie nie ma tu żadnych pytań
Obecnie nie ma tu żadnych opinii