BMC Teammachine SLR SIX rower, neonowy czerwony/czarny
Wybierz odbiór osobisty w sklepie stacjonarnym i zdecyduj na miejscu.
Rower BMC Teammachine SLR SIX
Szczególnie nadaje się dla entuzjastów sportu, którzy lubią spędzać czas na dwóch kółkach po pracy lub w weekendy. Odpowiedni do regularnej jazdy i treningu. Wyposażony w części, które stanowią złoty środek pod względem niezawodności i trwałości.
Rama |
Teammachine SLR Carbon with Aerocore Design, Stealth Dropout Design, TCC Race Compliance Level, PF86, Bottom Bracket, Flat Mount Disc, 12x142 mm Thru-Axle, Optimized for Aerocore Bottle Cages
|
Widelec |
Teammachine SLR Carbon, TCC Race Compliance Level, Internal Cable Routing, Flat Mount Disc, Stealth, Dropout Design, 12x100 mm Thru-Axle
|
Manetki |
Shimano 105 ST-R7020
|
Przerzutka |
Shimano 105 RD-R7000
|
Przerzutka |
Shimano 105 FD-R7000
|
Kaseta |
Shimano 105 CS-R7000 11-32T
|
Łańcuch |
Shimano 105 CN-HG601-11
|
Korba |
Shimano 105 FC-R7000 50-34T
|
Koła |
Mavic Open Disc
|
Opony |
Vittoria Zaffiro Pro - 25 mm
|
Sztyca |
Teammachine SLR Carbon D-Shaped Seatpost, 15 mm Offset
|
Siodełko |
Fizik Antares R7
|
Mostek |
BMC RSM01
|
Kierownica |
BMC RAB 02 - Ergo Top Shape - Compact Bend
|
Hamulce |
Shimano 105 BR-R7070
|
Tarcza |
Shimano SM-RT70 160/140 mm
|
Piasty (F/R) |
F: CL-712
R: RXC-1425 |
Płeć | Męskie |
Rok modelowy | 2023 |
Liczba rzędów | 2x11 |
Grupa osprzętu | Shimano 105 |
Rozmiar | 54, 56, 58 |
Kolor | neonowy czerwony/czarny |
Materiał | karbon |
Materiał kół | Aluminium |
Średnica koła | 28" |
Hamulce | Tarczowe hydrauliczne |
Widelec | Sztywny |
ID produktu | 237592 |
Tabele rozmiarów mają tylko charakter orientacyjny. Każda kategoria i każdy model ma swoją specyficzną geometrię i wymiary, które wraz z kalkulatorem do wyboru odpowiedniego rozmiaru znajdziesz na stronie producenta.
Rowery szosowe (i Kaius)
Rozmiar | 47 | 51 | 54 | 56 | 58 | 61 |
---|---|---|---|---|---|---|
Wzrost (cm) | <166 | 166-174 | 172-180 | 178-186 | 184-192 | >190 |
Rozmiar | S | M | L | XL |
---|---|---|---|---|
Wzrost (cm) | <170 | 172-180 | 178-188 | 186-196 |
Rozmiar | S | M | L | XL |
---|---|---|---|---|
Wzrost (cm) | <172 | 172-182 | 180-188 | >188 |
Rozmiar | S | M | L | XL |
---|---|---|---|---|
Wzrost (cm) | <168 | 168-180 | 178-190 | >190 |
Wszystkie rowery oferowane w sklepie MTBIKER są nowe, nieużywane, pochodzące od oficjalnego dystrybutora i z pełną gwarancją. Kilka marek oferuje nawet dożywotnią gwarancję na ramę po rejestracji. Wszelki serwis gwarancyjny realizowany jest w sklepach stacjonarnych MTBIKER po osobistym dostarczeniu lub po wysłaniu roweru (lub jego części) kurierem.
- Rower jest wyjęty z kartonu od producenta.
- Rower jest złożony, sprawdzony i wyregulowany (przerzutka przednia i tylna, amortyzator, widelec, koła...)
- Rower jest starannie zapakowany z powrotem do kartonu i wysłany
- Jeśli zamawiasz rower z odbiorem osobistym lub dowozem do domu, rower będzie czekał na Ciebie złożony i sprawdzony
- Jeśli zamawiasz rower kurierem na swój adres, musisz wykonać w domu następujące czynności:
- Wyjąć rower z kartonu i ostrożnie usunąć folię i materiał ochronny.
- Zamontuj kierownicę do mostka (1 minuta, wymagany jest klucz imbusowy 4 lub 5 mm).
- Zamontuj koło przednie do widelca (1 minuta, bez użycia narzędzi, jeśli rower posiada szybkozamykacz).
- Poluzować śruby sterów, wyrównać mostek z kołem, dokręcić górną śrubę w główce widelca, a następnie dokręcić stery (2 minuty, wymagany jest klucz imbusowy 4 lub 5 mm).
- Zamontuj pedały do korb, smarując gwinty pedałów i ostrożnie zakładając właściwą stroną (1 minuta, wymagany jest klucz imbusowy 8 mm lub klucz płaski 15 mm).
- Zamontuj sztycę do ramy (10 sekund, bez użycia narzędzi, jeśli rama posiada szybkozamykacz).
- Napompować opony i ewentualnie widelec i amortyzator do wymaganego ciśnienia (2 minuty, wymagana jest pompa).
- Sprawdzić dokręcenie śrub imbusowych i szybkozamykaczów (2 minuty, wymagany jest klucz imbusowy 4 i 5 mm).
- Wyruszyć na jazdę próbną! Ostrożnie obchodź się z rowerem, dopóki nie przyzwyczaicie się do siebie. Jeśli rower ma hamulce tarczowe, ich moc będzie na początku ograniczona - pełną moc osiągną po 4-5 mocnych hamowaniach z większych prędkości.

Obecnie nie ma tu żadnych pytań