Rower elektryczny Superior eXF 9019 29, matowa benzyna/chrome silver
Doskonały rower elektryczny eXF 9019 29
Poważny sprzęt sportowy do intensywnej i regularnej jazdy w terenie, w którym można w 100% polegać na wystarczającej wydajności i dopasowaniu części.
Silnik |
Shimano STEPS EP800
|
Bateria |
DARFON 36 V, 630 Wh, mocowanie do ramy
|
Ładowarka |
Ładowarka DARFON 4A Smart Plus
|
Wyświetlacz |
Shimano SC-EM800, Opaska zaciskowa
|
Rama |
Alu X6 Ultralite MTB Trail SUE03-EP8, zaawansowana geometria e-MTB, skok 130 mm, obsługa SHIMANO STEPS, przygotowanie do zintegrowanego akumulatora 630 Wh, jednoczęściowe ogniwo ze stopu 3D, wahacz ze stopu aluminium, hak SR, Boost 12x148 mm, wewnętrzne prowadzenie linek, Opuszczona sztyca gotowa
|
Widelec |
RockShox 35 Silver TK, zwężany, SoloAir, oś 15 x 110 mm, 140 mm skoku
|
Tłumik |
RockShox Deluxe Select Plus, zdalna blokada, zewnętrzne odbicie, 2-pozycyjna kompresja (otwarta/blokowana), rozmiar 210x50 mm ### Korpus tulei do RockShox
|
Manetki |
Shimano DEORE SL-M6100-IR RapidFire Plus, 12-biegowa
|
Przerzutka tylna |
Shimano DEORE RD-M6100 Shadow Plus
|
Kaseta |
Shimano CS-M6100-12, 10-51T
|
Łańcuch |
Shimano DEORE CN-M6100
|
Korby |
Shimano FC-E8000, 34T
|
Hamulce |
Shimano BL-M4100/BR-MT420, hydrauliczny hamulec tarczowy
|
Piasta przednia |
Shimano HB-MT410-B, 32H, CENTRALNY BLOK, 15x110 mm OŚ PRZEJŚCIOWA
|
Piasta tylna |
Shimano FH-MT410-B, 32H, CENTRALNY BLOK, 12x148 mm OŚ PRZEJŚCIOWA
|
Szprychy |
Lider Sapim, stal nierdzewna, czarny
|
Opony |
Schwalbe Nobby Nic Evo Super Trail, 29x2,60", ADDIX Speedgrip
|
Sztyca |
ONE1 Alloy, MT171, sztyca regulowana, 30,9 mm
|
Mostek |
Stop ONE1 TDS-661, 31,8 mm, 0°
|
Kierownica |
ONE1 Aluminiowa, MTB AL-320BT, 3° w górę, 9° w tył, wznios 20 mm, 780 mm, 31,8 mm
|
Grypa |
ONE1 VLG-1962-11D2, z blokadą
|
Stery |
ACROS AZX-1051, ICR, ZS56/28.6 | ZS56/40; Blokada 120°
|
Płeć | Męskie, Uniseks |
Akumulator | 500 Wh |
Silnik | Shimano STePS EP8 |
Rok modelowy | 2022 |
Grupa osprzętu | Shimano Deore |
Liczba rzędów | 1x12 |
Hamulce | Tarczowe hydrauliczne |
Średnica koła | 29" |
Skok widelca | 140 mm |
Materiał | aluminium |
Rozmiar | S, M, L, XL |
Kolor | matowy benzyna/chrom srebrny |
Widelec | Pneumatyczny |
Amortyzator | Pneumatyczny |
Skok tylnego trójkąta | 130 mm |
Teleskopická sedlovka | áno |
ID produktu | 230811 |
Wszystkie rowery oferowane w sklepie MTBIKER są nowe, nieużywane, pochodzące od oficjalnego dystrybutora i z pełną gwarancją. Kilka marek oferuje nawet dożywotnią gwarancję na ramę po rejestracji. Wszelki serwis gwarancyjny realizowany jest w sklepach stacjonarnych MTBIKER po osobistym dostarczeniu lub po wysłaniu roweru (lub jego części) kurierem.
- Rower jest wyjęty z kartonu od producenta.
- Rower jest złożony, sprawdzony i wyregulowany (przerzutka przednia i tylna, amortyzator, widelec, koła...)
- Rower jest starannie zapakowany z powrotem do kartonu i wysłany
- Jeśli zamawiasz rower z odbiorem osobistym lub dowozem do domu, rower będzie czekał na Ciebie złożony i sprawdzony
- Jeśli zamawiasz rower kurierem na swój adres, musisz wykonać w domu następujące czynności:
- Wyjąć rower z kartonu i ostrożnie usunąć folię i materiał ochronny.
- Zamontuj kierownicę do mostka (1 minuta, wymagany jest klucz imbusowy 4 lub 5 mm).
- Zamontuj koło przednie do widelca (1 minuta, bez użycia narzędzi, jeśli rower posiada szybkozamykacz).
- Poluzować śruby sterów, wyrównać mostek z kołem, dokręcić górną śrubę w główce widelca, a następnie dokręcić stery (2 minuty, wymagany jest klucz imbusowy 4 lub 5 mm).
- Zamontuj pedały do korb, smarując gwinty pedałów i ostrożnie zakładając właściwą stroną (1 minuta, wymagany jest klucz imbusowy 8 mm lub klucz płaski 15 mm).
- Zamontuj sztycę do ramy (10 sekund, bez użycia narzędzi, jeśli rama posiada szybkozamykacz).
- Napompować opony i ewentualnie widelec i amortyzator do wymaganego ciśnienia (2 minuty, wymagana jest pompa).
- Sprawdzić dokręcenie śrub imbusowych i szybkozamykaczów (2 minuty, wymagany jest klucz imbusowy 4 i 5 mm).
- Wyruszyć na jazdę próbną! Ostrożnie obchodź się z rowerem, dopóki nie przyzwyczaicie się do siebie. Jeśli rower ma hamulce tarczowe, ich moc będzie na początku ograniczona - pełną moc osiągną po 4-5 mocnych hamowaniach z większych prędkości.
Obecnie nie ma tu żadnych pytań
Obecnie nie ma tu żadnych opinii