Rower Lapierre Zesty TR 3.7 27.5, zielony
Rower Lapierre Zesty TR 3,7 27,5
Potężny rower z pełnym zawieszeniem, który z łatwością poradzi sobie z regularną jazdą w terenie i jednodniowymi wycieczkami po górach. Posiada osprzęt o dobrym stosunku mocy do wytrzymałości.
Rama |
Zesty TR Supreme 5 ze stopu aluminium 120 mm skoku (27''), pressfit, boost, metryczny, oś przelotowa
|
Widelec |
SR SUNTOUR Raidon 32 RLR DS 15x110 120mm 29"
|
Tłumik |
Lapierre Shock Metryczny 165x45 mm
|
Manetki |
Shimano Deore M5100 11s
|
Przerzutka |
Shimano Deore M5100, 11s
|
Kaseta |
Shimano Deore M5100 11-51T 11s
|
Łańcuch |
KMC X11 czarny/srebrny 11s
|
Korba |
Shimano Deore M5100 32T 170mm
|
Hamulce |
Shimano MT401 2 tłoki
|
Łączone koła |
Piasty Shimano MT400 / Obręcze aluminiowe Rodi Ryot (584x25) / Piasty Shimano MT400 / Obręcze aluminiowe Rodi Ryot (584x25)
|
Piasta przednia |
Shimano MT400, boost 15x110, 32H Center Lock
|
Piasta tylna |
Shimano MT400, boost 12x148, 32H Center Lock
|
Sztyca |
Sztyca regulowana Lapierre, Ø: 31,6 mm, skok 80 mm
|
Siodełko |
SPRZEDAM ROYAL Vivo
|
Mostek |
Stop Lapierre CNC, 0°, dł.: 35 mm
|
Kierownica |
Stop Lapierre 6061DB, Szerokość: 760 mm, Wysokość: 15 mm, Ø: 31,8 mm
|
Gripy |
Blokada Lapierre DD34
|
Stery |
Stos FSA Orbit Zero
|
Płeć | Męskie, Uniseks |
Rok modelowy | 2025 |
Liczba rzędów | 1x11 |
Grupa osprzętu | Shimano Deore |
Kolor | zielony |
Materiał | aluminium |
Materiał kół | Aluminium |
Średnica koła | 27.5" |
Hamulce | Tarczowe hydrauliczne |
Widelec | Pneumatyczny |
Skok widelca | 120 mm |
Amortyzator | Pneumatyczny |
Skok tylnego trójkąta | 120 mm |
Sztyca regulowana | tak |
ID produktu | 228410 |
Wszystkie rowery oferowane w sklepie MTBIKER są nowe, nieużywane, pochodzące od oficjalnego dystrybutora i z pełną gwarancją. Kilka marek oferuje nawet dożywotnią gwarancję na ramę po rejestracji. Wszelki serwis gwarancyjny realizowany jest w sklepach stacjonarnych MTBIKER po osobistym dostarczeniu lub po wysłaniu roweru (lub jego części) kurierem.
- Rower jest wyjęty z kartonu od producenta.
- Rower jest złożony, sprawdzony i wyregulowany (przerzutka przednia i tylna, amortyzator, widelec, koła...)
- Rower jest starannie zapakowany z powrotem do kartonu i wysłany
- Jeśli zamawiasz rower z odbiorem osobistym lub dowozem do domu, rower będzie czekał na Ciebie złożony i sprawdzony
- Jeśli zamawiasz rower kurierem na swój adres, musisz wykonać w domu następujące czynności:
- Wyjąć rower z kartonu i ostrożnie usunąć folię i materiał ochronny.
- Zamontuj kierownicę do mostka (1 minuta, wymagany jest klucz imbusowy 4 lub 5 mm).
- Zamontuj koło przednie do widelca (1 minuta, bez użycia narzędzi, jeśli rower posiada szybkozamykacz).
- Poluzować śruby sterów, wyrównać mostek z kołem, dokręcić górną śrubę w główce widelca, a następnie dokręcić stery (2 minuty, wymagany jest klucz imbusowy 4 lub 5 mm).
- Zamontuj pedały do korb, smarując gwinty pedałów i ostrożnie zakładając właściwą stroną (1 minuta, wymagany jest klucz imbusowy 8 mm lub klucz płaski 15 mm).
- Zamontuj sztycę do ramy (10 sekund, bez użycia narzędzi, jeśli rama posiada szybkozamykacz).
- Napompować opony i ewentualnie widelec i amortyzator do wymaganego ciśnienia (2 minuty, wymagana jest pompa).
- Sprawdzić dokręcenie śrub imbusowych i szybkozamykaczów (2 minuty, wymagany jest klucz imbusowy 4 i 5 mm).
- Wyruszyć na jazdę próbną! Ostrożnie obchodź się z rowerem, dopóki nie przyzwyczaicie się do siebie. Jeśli rower ma hamulce tarczowe, ich moc będzie na początku ograniczona - pełną moc osiągną po 4-5 mocnych hamowaniach z większych prędkości.

Obecnie nie ma tu żadnych pytań
Obecnie nie ma tu żadnych opinii