Rower Superior XP 969 29, biały połysk metalik/czarny hologram
Rower Superior XP 969 29
Poważny sprzęt sportowy, odpowiedni dla zapalonych rowerzystów, którzy lubią jeździć regularnie, nie boją się trudnego terenu i mają odwagę stanąć na starcie lokalnych wyścigów. Osprzęt roweru z tej kategorii ma na celu zapewnienie 100% niezawodności, wytrzymałości i wydajności.
Rama |
Moduł środkowy MTB z włókna węglowego, zaawansowana geometria wyścigowa, stożkowa główka ramy, wkład suportu BB92, hak SH, wzmocnienie osi przelotowej 12x148 mm, wewnętrzne prowadzenie linek
|
Widelec |
RockShox SID SL RL R, zwężany, DebonAir, oś 15 x 110 mm, 100 mm skoku
|
Manetki |
Shimano SLX SL-M7100-IR, RAPIDFIRE Plus, 12-biegowa
|
Przerzutka |
Shimano SLX RD-M7100, konstrukcja Shadow Plus
|
Kaseta |
SHIMANO DEORE CS-M6100, 12-biegowa, 10-51T
|
Łańcuch |
Shimano DEORE CN-M6100
|
Korba |
Shimano SLX FC-M7100, Hollowtech II, 34T
|
Hamulce |
Shimano M6100, hydrauliczny hamulec tarczowy, Shimano SM-RT54 180 mm/160 mm
|
Koła |
DT Swiss X 1900 SPLINE®, CL, 15x110mm/12x148mm, SH12, przystosowane do zastosowania bezdętkowego Tubeless Ready
|
Przednia owijkaka |
Schwalbe Racing Ray Performance, TL-Ready, 29x2,25", ADDIX SpeedGrip
|
Tylna pokrywa |
Schwalbe Racing Ralph Performance, TwinSkin, TL-Ready, 29x2,25", ADDIX
|
Sztyca |
ONE Race, karbon, 27,2 mm
|
Siodełko |
Siodło
|
Mostek |
ONE Race, stop, 31,8 mm, -7°
|
Kierownica |
ONE Race, aluminium, wznios 5 mm, 760 mm, 31,8 mm
|
Gripy |
JEDEN wyścig, blokada
|
Stery |
ACROS AZX-220 R4, ZS44/28.6 - ZS56/40, BlockLock 150°
|
Suport |
SHIMANO BB-MT500PA, PressFit, skorupa 41x92 mm
|
Zacisk siedzenia |
ONE CC-904A, 31,8 mm, w pełni obrabiany CNC, czarny
|
Płeć | Męskie, Uniseks |
Rok modelowy | 2023 |
Liczba rzędów | 1x12 |
Grupa osprzętu | Shimano SLX, Shimano Deore |
Rozmiar | S, M, L, XL |
Kolor | biały połysk metalik/czarny hologram |
Materiał | karbon |
Materiał kół | Aluminium |
Średnica koła | 29" |
Hamulce | Tarczowe hydrauliczne |
Widelec | Pneumatyczny |
Skok widelca | 100 mm |
Sztyca regulowana | nie |
ID produktu | 227266 |
Wszystkie rowery oferowane w sklepie MTBIKER są nowe, nieużywane, pochodzące od oficjalnego dystrybutora i z pełną gwarancją. Kilka marek oferuje nawet dożywotnią gwarancję na ramę po rejestracji. Wszelki serwis gwarancyjny realizowany jest w sklepach stacjonarnych MTBIKER po osobistym dostarczeniu lub po wysłaniu roweru (lub jego części) kurierem.
- Rower jest wyjęty z kartonu od producenta.
- Rower jest złożony, sprawdzony i wyregulowany (przerzutka przednia i tylna, amortyzator, widelec, koła...)
- Rower jest starannie zapakowany z powrotem do kartonu i wysłany
- Jeśli zamawiasz rower z odbiorem osobistym lub dowozem do domu, rower będzie czekał na Ciebie złożony i sprawdzony
- Jeśli zamawiasz rower kurierem na swój adres, musisz wykonać w domu następujące czynności:
- Wyjąć rower z kartonu i ostrożnie usunąć folię i materiał ochronny.
- Zamontuj kierownicę do mostka (1 minuta, wymagany jest klucz imbusowy 4 lub 5 mm).
- Zamontuj koło przednie do widelca (1 minuta, bez użycia narzędzi, jeśli rower posiada szybkozamykacz).
- Poluzować śruby sterów, wyrównać mostek z kołem, dokręcić górną śrubę w główce widelca, a następnie dokręcić stery (2 minuty, wymagany jest klucz imbusowy 4 lub 5 mm).
- Zamontuj pedały do korb, smarując gwinty pedałów i ostrożnie zakładając właściwą stroną (1 minuta, wymagany jest klucz imbusowy 8 mm lub klucz płaski 15 mm).
- Zamontuj sztycę do ramy (10 sekund, bez użycia narzędzi, jeśli rama posiada szybkozamykacz).
- Napompować opony i ewentualnie widelec i amortyzator do wymaganego ciśnienia (2 minuty, wymagana jest pompa).
- Sprawdzić dokręcenie śrub imbusowych i szybkozamykaczów (2 minuty, wymagany jest klucz imbusowy 4 i 5 mm).
- Wyruszyć na jazdę próbną! Ostrożnie obchodź się z rowerem, dopóki nie przyzwyczaicie się do siebie. Jeśli rower ma hamulce tarczowe, ich moc będzie na początku ograniczona - pełną moc osiągną po 4-5 mocnych hamowaniach z większych prędkości.

Obecnie nie ma tu żadnych pytań
Obecnie nie ma tu żadnych opinii