Cannondale Trail 8 27,5 rower, highlighter
Wybierz odbiór osobisty w sklepie stacjonarnym i zdecyduj na miejscu.
Rower Cannondale Trail 8
Nadaje się nie tylko do dojazdów do pracy, ale także na weekendowe wycieczki za miasto. Można go używać na ścieżkach rowerowych, nieutwardzonych drogach i w lekkim terenie. Jeśli jeździsz w trudniejszym terenie lub częściej, należy liczyć się z częstszym dostrajaniem.
Rama |
SmartForm C3 ze stopu aluminium, SAVE, główka ramy 1-1/8", sztyca mocowania tarczy, wewnętrzne prowadzenie linek StraightShot, kompatybilna ze sztycą opuszczaną, BSA-73
|
Widelec |
SR Suntour XCT DS, 100 mm, cewka, przesunięcie 42 mm, 27,5"
|
Przerzutka |
Turniej Shimano
|
Przerzutka |
Shimano Altus, zacisk 34,9
|
Kaseta |
Sunrace, 12-32, 8-biegowa
|
Łańcuch |
KMC X8, 8-biegowa
|
Korba |
Prowheel, 36/22
|
Hamulce |
Tarczowe hydrauliczne Shimano MT200, tarcze 160/160 mm RT10
|
Klamki hamulca |
SHIMANO MT200 HYDRAULIC DISC
|
Obręcze |
WTB SX19, 32H
|
Piasty |
F - Formuła, QR / R - Formuła QR
|
Opony |
Schwalbe Rocket Rick, 27,5 x 2,25", K-Guard
|
Sztyca |
Cannondale 3, stop 6061, 31,6 x 350 / 400 mm
|
Siodełko |
Cannondale, etap 3
|
Mostek |
Stop 6061, 31,8, 8°
|
Kierownica |
Podwyższenie ze stopu 6061, 31,8 mm, wznios 25 mm, 700 mm
|
Stery |
Półzintegrowany, 1-1/8"
|
Pedały |
Platforma Cannondale
|
Dźwignie zmiany biegów |
Shimano EF-505 Rapid Fire 8-biegowa
|
Przewody |
Stal nierdzewna, 14 g
|
Płeć | Męskie, Uniseks |
Rok modelowy | 2021 |
Liczba rzędów | 2x8 |
Grupa osprzętu | Shimano Altus, Shimano Tourney |
Rozmiar | XS, S, M, L, XL |
Kolor | Zakreślacz |
Materiał | aluminium |
Materiał kół | Aluminium |
Średnica koła | 27.5" |
Hamulce | Tarczowe hydrauliczne |
Widelec | Sprężynowy |
Skok widelca | 100 mm |
Sztyca regulowana | nie |
ID produktu | 222939 |
Górskie, miejskie i crossowe
Rozmiar | Wzrost rowerzysty |
---|---|
XS | 147-160 cm |
S | 157-170 cm |
M | 165-177 cm |
L | 175-187 cm |
XL | 182-195 cm |
XXL | 193-205 cm |
Rozmiar | Wzrost rowerzysty |
---|---|
44 | 154-160 cm |
48 | 160-170 cm |
51 | 165-175 cm |
54 | 170-180 cm |
56 | 177-185 cm |
58 | 182-193 cm |
61 | 190-200 cm |
Rozmiar | Wzrost rowerzysty |
---|---|
Uniwersalny | 139-190 cm |
Wszystkie rowery oferowane w sklepie MTBIKER są nowe, nieużywane, pochodzące od oficjalnego dystrybutora i z pełną gwarancją. Kilka marek oferuje nawet dożywotnią gwarancję na ramę po rejestracji. Wszelki serwis gwarancyjny realizowany jest w sklepach stacjonarnych MTBIKER po osobistym dostarczeniu lub po wysłaniu roweru (lub jego części) kurierem.
- Rower jest wyjęty z kartonu od producenta.
- Rower jest złożony, sprawdzony i wyregulowany (przerzutka przednia i tylna, amortyzator, widelec, koła...)
- Rower jest starannie zapakowany z powrotem do kartonu i wysłany
- Jeśli zamawiasz rower z odbiorem osobistym lub dowozem do domu, rower będzie czekał na Ciebie złożony i sprawdzony
- Jeśli zamawiasz rower kurierem na swój adres, musisz wykonać w domu następujące czynności:
- Wyjąć rower z kartonu i ostrożnie usunąć folię i materiał ochronny.
- Zamontuj kierownicę do mostka (1 minuta, wymagany jest klucz imbusowy 4 lub 5 mm).
- Zamontuj koło przednie do widelca (1 minuta, bez użycia narzędzi, jeśli rower posiada szybkozamykacz).
- Poluzować śruby sterów, wyrównać mostek z kołem, dokręcić górną śrubę w główce widelca, a następnie dokręcić stery (2 minuty, wymagany jest klucz imbusowy 4 lub 5 mm).
- Zamontuj pedały do korb, smarując gwinty pedałów i ostrożnie zakładając właściwą stroną (1 minuta, wymagany jest klucz imbusowy 8 mm lub klucz płaski 15 mm).
- Zamontuj sztycę do ramy (10 sekund, bez użycia narzędzi, jeśli rama posiada szybkozamykacz).
- Napompować opony i ewentualnie widelec i amortyzator do wymaganego ciśnienia (2 minuty, wymagana jest pompa).
- Sprawdzić dokręcenie śrub imbusowych i szybkozamykaczów (2 minuty, wymagany jest klucz imbusowy 4 i 5 mm).
- Wyruszyć na jazdę próbną! Ostrożnie obchodź się z rowerem, dopóki nie przyzwyczaicie się do siebie. Jeśli rower ma hamulce tarczowe, ich moc będzie na początku ograniczona - pełną moc osiągną po 4-5 mocnych hamowaniach z większych prędkości.
