Widelec amortyzowany Öhlins RXF36 m.2 Air 29", 170 mm
XF36 m.2 to nowy, całkowicie przeprojektowany widelec szwedzkiej marki Öhlins, która zajmuje się układami zawieszenia od 1976 roku.
Sprawdzona w wyścigach kaseta TTX18 z widelca DH została przeprojektowana, dzięki czemu można ją stosować w zupełnie nowym widelcu RXF36 m.2. Opracowane z myślą o optymalnej przyczepności i kontroli na szlakach i torach wyścigowych Enduro. Wewnętrzny wkład otrzymał zoptymalizowany pod kątem szlaku tłok 18 mm, aby poprawić czułość na małych nierównościach.
Nabój TTX18
Amortyzowany widelec TTX18 z wkładem jest lekki, ma wysokie osiągi i zapewnia stałą wydajność podczas każdej jazdy. Charakteryzuje się łatwą w utrzymaniu konstrukcją z pojedynczą wkładką, którą konserwuje się przy użyciu tego samego procesu, co w przypadku wszystkich widelców szlakowych i grawitacyjnych Öhlins. Można także łatwo debugować na bieżąco dzięki prostym zmianom typu „kliknij po kliknięciu”. Niezależnie od tego, czy regulujesz kompresję przy dużej prędkości (HSC), kompresję przy niskiej prędkości (LSC), czy tłumienie odbicia, nie są potrzebne żadne narzędzia.
- Oddzielny system sprężyn i tłumienia
- Szybka regulacja twardości i progresji dzięki sprężynie pneumatycznej
- 15 kliknięć tłumienia
- 15 kliknięć powolnej kompresji
- Szybka kompresja za pomocą 3 kliknięć
- Tryb wspinaczki górskiej
- kotúč. max 203 mm
- max. szerokość obudowy 29x2,6", 27,5+ x 3,2"
Oś wideł: 15x110 mm Boost stały
Kontrola ustawienia kompresji/blokady: na koronie
Wspornik widelca: stożkowy (1 1/8" - 1,5")
Model: RXF36 m.2
Skok: 170 mm
Rozmiar w calach: 29"
Układ zawieszenia: Trójkomorowy układ zawieszenia pneumatycznego
System tłumienia: TTX18
Regulowane: ciśnienie powietrza, kompresja przy wysokiej i niskiej prędkości, odbicie
Waga: 2050 g
Mocowanie hamulca: Mocowanie na słupku, tarcza max. 203 mm
Kolor | czarny |
ID produktu | 212402 |

Obecnie nie ma tu żadnych opinii