Rower Mondraker F-Podium Carbon DC R 29, niebieski marlin/karbon/wyścigowy silver
Rower Mondraker F-Podium Carbon DC R 29
Rowery dla tych, którzy chcą niskiej wagi, 100% funkcjonalności na profesjonalnym poziomie i zadowalają się tylko tym, co najlepsze. Ramy wykonane z superlekkich stopów lub karbonu uzupełniane są przez najlepsze części i technologie.
Rama |
F-Podium 29 Stealth Air w całości z włókna węglowego, zoptymalizowany dla XCO system zawieszenia zerowego, 115 mm, geometria XC Forward, łącznik górny z włókna węglowego Monoblock, wspornik dolny BSA, zwężana główka ramy, wewnętrzne prowadzenie linek HHG, dedykowana konstrukcja układu napędowego 1X, oś tylna Boost 12x148 mm , błotnik amortyzatora, mocowanie tylnego hamulca postmount.
|
Widelec |
Rockshox SID Ultimate RL 29, 120 mm, Charger Race day, DebonAir, zwężana rura sterowa, oś Boost 15x110 mm, zwężane aluminiowe golenie 35 mm, przesunięcie 44 mm. Ustawienia: OneLoc, odbicie przy niskiej prędkości, wstępne napięcie powietrza, RockShox OneLoc
|
Tłumik |
Amortyzator Rockshox SID Select+ RLR DebonAir, 185x50mm.
Ustawienia: OneLock 2-pozycyjna zdalna kompresja (otwarta/zablokowana), odbicie przy niskiej prędkości, wstępne naprężenie powietrza. Mocowanie górne sworznia, tuleje dolne 22,2x10mm |
Manetki |
Sram Trigger GX Eagle, 12-biegowy, działanie X 1:1
|
Przerzutka |
Sram X01 Eagle, sprzęgło na łożyskach rolkowych typu 3, blokada klatki, 1x12, przełożenie X 1:1
|
Kaseta |
Sram XG-1275, 10-50T, 12-biegowa
|
Łańcuch |
Sram GX Eagle, 12-biegowa, Powerlock
|
Korba |
Sram X1 Carbon Eagle, Boost, oś DUB, zębatka mocowana bezpośrednio, S: 170 mm, M/L/XL: 175 mm
|
Klamki hamulcowe |
Sram Level TL, uruchamianie Direct Link, narzędziowa regulacja zasięgu, tuleje obrotowe dźwigni
|
Obręcze |
Mavic CrossMax Carbon XL R, 29 Boost, szerokość wewnętrzna 30 mm, bez haków, przystosowane do zastosowania bezdętkowego, 24 szprychy
|
Piasta przednia |
Piasta Infinity, Boost 15x110 mm, IS 6 śrub
|
Piasta tylna |
Piasta Infinity, technologia wolnego koła ID360, Boost 12x148 mm, IS 6 śrub
|
Szprychy |
24 szprychy proste, podwójnie cieniowane
|
Opony |
Maxxis Rekon Race 29x2,4, zabezpieczenie EXO, TR, 120TPI, składane
|
Sztyca |
Zakraplacz Onoff Pija wewnętrzny, Ø 31,6 mm, S: 405x95-125 mm, M: 458x120-150 mm, L-XL: 498x140-170 mm
|
Siodełko |
Fizik Antares R7
|
Mostek |
MDK, stop 6061 T6, średnica otworu baryłkowego Ø 31,8 mm, wznios: +/-5°, S/M: 50 mm, dł.: 60 mm, XL: 70 mm
|
Kierownica |
Onoff Sulphur 0.2, podwójnie cieniowany stop 6061, wznios 4,8 mm, szerokość 760 mm, skos do tyłu 9°, skos do góry 0°, średnica otworu baryłkowego Ø 31,8 mm
|
Stery |
Zamek blokowy Acros AZX-239 R1, góra ZS44/28.6, dół ZS56/40
|
Suport |
Sram DUB BSA, uszczelnione łożyska, 73 mm
|
Płeć | Męskie, Uniseks |
Rok modelowy | 2023 |
Liczba rzędów | 1x12 |
Grupa osprzętu | SRAM X01, SRAM X1, SRAM GX |
Kolor | błękit marlin/karbon/wyścigowe srebro |
Materiał | karbon |
Materiał kół | Karbon |
Średnica koła | 29\" |
Hamulce | Tarczowe hydrauliczne |
Widelec | Pneumatyczny |
Skok widelca | 120 mm |
Amortyzator | Pneumatyczny |
Skok tylnego trójkąta | 115 mm |
Sztyca regulowana | tak |
ID produktu | 206142 |

Wszystkie rowery oferowane w sklepie MTBIKER są nowe, nieużywane, pochodzące od oficjalnego dystrybutora i z pełną gwarancją. Kilka marek oferuje nawet dożywotnią gwarancję na ramę po rejestracji. Wszelki serwis gwarancyjny realizowany jest w sklepach stacjonarnych MTBIKER po osobistym dostarczeniu lub po wysłaniu roweru (lub jego części) kurierem.
- Rower jest wyjęty z kartonu od producenta.
- Rower jest złożony, sprawdzony i wyregulowany (przerzutka przednia i tylna, amortyzator, widelec, koła...)
- Rower jest starannie zapakowany z powrotem do kartonu i wysłany
- Jeśli zamawiasz rower z odbiorem osobistym lub dowozem do domu, rower będzie czekał na Ciebie złożony i sprawdzony
- Jeśli zamawiasz rower kurierem na swój adres, musisz wykonać w domu następujące czynności:
- Wyjąć rower z kartonu i ostrożnie usunąć folię i materiał ochronny.
- Zamontuj kierownicę do mostka (1 minuta, wymagany jest klucz imbusowy 4 lub 5 mm).
- Zamontuj koło przednie do widelca (1 minuta, bez użycia narzędzi, jeśli rower posiada szybkozamykacz).
- Poluzować śruby sterów, wyrównać mostek z kołem, dokręcić górną śrubę w główce widelca, a następnie dokręcić stery (2 minuty, wymagany jest klucz imbusowy 4 lub 5 mm).
- Zamontuj pedały do korb, smarując gwinty pedałów i ostrożnie zakładając właściwą stroną (1 minuta, wymagany jest klucz imbusowy 8 mm lub klucz płaski 15 mm).
- Zamontuj sztycę do ramy (10 sekund, bez użycia narzędzi, jeśli rama posiada szybkozamykacz).
- Napompować opony i ewentualnie widelec i amortyzator do wymaganego ciśnienia (2 minuty, wymagana jest pompa).
- Sprawdzić dokręcenie śrub imbusowych i szybkozamykaczów (2 minuty, wymagany jest klucz imbusowy 4 i 5 mm).
- Wyruszyć na jazdę próbną! Ostrożnie obchodź się z rowerem, dopóki nie przyzwyczaicie się do siebie. Jeśli rower ma hamulce tarczowe, ich moc będzie na początku ograniczona - pełną moc osiągną po 4-5 mocnych hamowaniach z większych prędkości.

Obecnie nie ma tu żadnych opinii