Bianchi Magma 9.S 29 rower, celeste CK16/black
Rower Bianchi Magma 9.S 29
Szczególnie nadaje się dla entuzjastów sportu, którzy lubią spędzać czas na dwóch kółkach po pracy lub w weekendy. Nadaje się do regularnej jazdy po ścieżkach rowerowych, drogach gruntowych i leśnych oraz w średnio trudnym terenie. Wyposażony w części, które stanowią złoty środek pod względem niezawodności i trwałości.
Rama |
Magma 29 alu, 1.1/8 HT, BSA 68 mm, średnica sztycy. 27,2 mm, dolny ciąg HDM lub Side-Swing, PM 160 mm, BOOST 9x141 mm QR, wewnętrzne prowadzenie linek,
|
Widelec |
Rock Shox Judy Silver TK 29 Solo Air 100 mm
|
Manetki |
Shimano Deore SL-M6100-R 1x12 sp
|
Przerzutka |
Shimano Deore RD-M6100 12sp
|
Kaseta |
Shimano CS-M6100-12, 12sp, 10-51T
|
Łańcuch |
Shimano CN-M6100 12sp
|
Korba |
Shimano FC-MT511-1, 32T, długość korby: 170 mm-15, 175 mm-17/21
|
Hamulce |
Shimano BR-MT200
|
Tarcze hamulca |
Shimano SM-RT10 160 mm
|
Obręcze |
VelomannDP2.5, 622x25c
|
Piasta przednia |
Formuła CL-1420
|
Piasta tylna |
Shimano FH-MT410-B
|
Opony |
Wzmacniacz Kenda 29x2,20
|
Sztyca |
Wał Velomann AL2014 z głowicą aluminiową, śr. 27,2 mm, oparcie 0 mm, długość 350 mm
|
Siodełko |
Velomann, szyny stalowe, osłona z miękkiego w dotyku PCV, szerokość 140 mm
|
Mostek |
Velomann 3D, kuty stop 6061, +/-7°, 1,1/8 mm, śr. 31,8 mm, zew: 80 mm-15/17, 90 mm-19/21
|
Kierownica |
Velomann Flat top DB Alloy 6061-T6, szerokość 720 mm, śr. 31,8 mm, odchylenie do tyłu 9°
|
Gripy |
T-one T-GP48B
|
Suport |
zawarte w zestawie korbowym
|
Ch. kompozycja |
FSA TH888
|
Płeć | Męskie, Uniseks |
Rok modelowy | 2022 |
Liczba rzędów | 1x12 |
Grupa osprzętu | Shimano Deore |
Rozmiar | M, L, XL |
Kolor | niebieski |
Materiał | aluminium |
Materiał kół | Aluminium |
Średnica koła | 29" |
Hamulce | Tarczowe hydrauliczne |
Widelec | Pneumatyczny |
Skok widelca | 100 mm |
Sztyca regulowana | nie |
ID produktu | 193452 |
Rowery szosowe i gravel
Rozmiar | 44 cm/XXXS | 46 cm/XXS | 50 cm/XS | 53 cm/S | 55 cm/M | 57 cm/L | 59 cm/XL | 61 cm/XXL | 61 cm/XXL |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Wzrost (cm) | 150-155 | 155-160 | 162-167 | 167-172 | 172-178 | 178-184 | 184-188 | 188-194 | 194-200 |
Rozmiar | S | M | L | XL |
---|---|---|---|---|
Wzrost (cm) | 152-162 | 162-172 | 172-186 | 186-195 |
Wszystkie rowery oferowane w sklepie MTBIKER są nowe, nieużywane, pochodzące od oficjalnego dystrybutora i z pełną gwarancją. Kilka marek oferuje nawet dożywotnią gwarancję na ramę po rejestracji. Wszelki serwis gwarancyjny realizowany jest w sklepach stacjonarnych MTBIKER po osobistym dostarczeniu lub po wysłaniu roweru (lub jego części) kurierem.
- Rower jest wyjęty z kartonu od producenta.
- Rower jest złożony, sprawdzony i wyregulowany (przerzutka przednia i tylna, amortyzator, widelec, koła...)
- Rower jest starannie zapakowany z powrotem do kartonu i wysłany
- Jeśli zamawiasz rower z odbiorem osobistym lub dowozem do domu, rower będzie czekał na Ciebie złożony i sprawdzony
- Jeśli zamawiasz rower kurierem na swój adres, musisz wykonać w domu następujące czynności:
- Wyjąć rower z kartonu i ostrożnie usunąć folię i materiał ochronny.
- Zamontuj kierownicę do mostka (1 minuta, wymagany jest klucz imbusowy 4 lub 5 mm).
- Zamontuj koło przednie do widelca (1 minuta, bez użycia narzędzi, jeśli rower posiada szybkozamykacz).
- Poluzować śruby sterów, wyrównać mostek z kołem, dokręcić górną śrubę w główce widelca, a następnie dokręcić stery (2 minuty, wymagany jest klucz imbusowy 4 lub 5 mm).
- Zamontuj pedały do korb, smarując gwinty pedałów i ostrożnie zakładając właściwą stroną (1 minuta, wymagany jest klucz imbusowy 8 mm lub klucz płaski 15 mm).
- Zamontuj sztycę do ramy (10 sekund, bez użycia narzędzi, jeśli rama posiada szybkozamykacz).
- Napompować opony i ewentualnie widelec i amortyzator do wymaganego ciśnienia (2 minuty, wymagana jest pompa).
- Sprawdzić dokręcenie śrub imbusowych i szybkozamykaczów (2 minuty, wymagany jest klucz imbusowy 4 i 5 mm).
- Wyruszyć na jazdę próbną! Ostrożnie obchodź się z rowerem, dopóki nie przyzwyczaicie się do siebie. Jeśli rower ma hamulce tarczowe, ich moc będzie na początku ograniczona - pełną moc osiągną po 4-5 mocnych hamowaniach z większych prędkości.

Obecnie nie ma tu żadnych opinii