Rower elektryczny GHOST Path Riot Advanced 29 w kolorze szarym
Rower elektryczny GHOST Path Riot Advanced 29
Poważny sprzęt sportowy do intensywnej i regularnej jazdy w terenie, w którym można w 100% polegać na wystarczającej wydajności i dopasowaniu części.
Silnik |
Przejażdżka Fazuą 60
|
Bateria |
Fazua Energy Fix 430 Wh
|
Wyświetlacz |
Koncentrator LED Fazua
|
Rama |
PATH RIOT CF, karbon, 140 mm
|
Widelec |
Rower Fox 38 Float Performance eMTB+ 160 mm
|
Tłumik |
Wydajność Fox Float X2
|
Manetki |
Shimano SLX SL-M7100
|
Przerzutka |
Shimano XT RD-M8100 12-S
|
Kaseta |
Shimano Deore CS-M6100 10-51T
|
Łańcuch |
Shimano Deore CN-M6100
|
Korba |
Wirnik 34T
|
Hamulce |
Formuła Cura 4 203 mm Tarcza / Formuła 203 mm
|
Klamki hamulca |
Formuła Cura
|
Obręcze |
WTB ST Light i30
|
Piasty |
DT Swiss 370 Classic 15x110 mm / DT Swiss 370 Classic 12x148 mm
|
Przednia owijkaka |
Maxxis Assegai 3C MaxxTerra Exo+ 29x2,6"
|
Pokrywa tylna |
Maxxis Dissector 3C MaxxGrip Double Down 29x2,4"
|
Sztyca |
Osiem pinów hydraulicznych 34,9 mm
|
Siodełko |
WTB Volt
|
Mostek |
Ground Fiftyone Dia. 31,8 mm
|
Kierownica |
Ground Fiftyone Dia. 31,8 mm 760/15 mm (S), 800/27 mm (M-XL)
|
Gripy |
Wafel WTB
|
Stery |
Blokada blokowa Acros 135° AZX-582
|
Płeć | Męskie, Uniseks |
Rok modelowy | 2024 |
Liczba rzędów | 1x12 |
Grupa osprzętu | Shimano XT, Shimano SLX, Shimano Deore |
Rozmiar | S, M, L, XL |
Waga | 20,55 kg |
Kolor | szary |
Materiał | karbon |
Średnica koła | 29" |
Silnik | Fazua |
Akumulator | 430 Wh |
Hamulce | Tarczowe hydrauliczne |
Widelec | Pneumatyczny |
Skok widelca | 160 mm |
Amortyzator | Pneumatyczny |
Skok tylnego trójkąta | 140 mm |
Sztyca regulowana | tak |
ID produktu | 187863 |
Wszystkie rowery oferowane w sklepie MTBIKER są nowe, nieużywane, pochodzące od oficjalnego dystrybutora i z pełną gwarancją. Kilka marek oferuje nawet dożywotnią gwarancję na ramę po rejestracji. Wszelki serwis gwarancyjny realizowany jest w sklepach stacjonarnych MTBIKER po osobistym dostarczeniu lub po wysłaniu roweru (lub jego części) kurierem.
- Rower jest wyjęty z kartonu od producenta.
- Rower jest złożony, sprawdzony i wyregulowany (przerzutka przednia i tylna, amortyzator, widelec, koła...)
- Rower jest starannie zapakowany z powrotem do kartonu i wysłany
- Jeśli zamawiasz rower z odbiorem osobistym lub dowozem do domu, rower będzie czekał na Ciebie złożony i sprawdzony
- Jeśli zamawiasz rower kurierem na swój adres, musisz wykonać w domu następujące czynności:
- Wyjąć rower z kartonu i ostrożnie usunąć folię i materiał ochronny.
- Zamontuj kierownicę do mostka (1 minuta, wymagany jest klucz imbusowy 4 lub 5 mm).
- Zamontuj koło przednie do widelca (1 minuta, bez użycia narzędzi, jeśli rower posiada szybkozamykacz).
- Poluzować śruby sterów, wyrównać mostek z kołem, dokręcić górną śrubę w główce widelca, a następnie dokręcić stery (2 minuty, wymagany jest klucz imbusowy 4 lub 5 mm).
- Zamontuj pedały do korb, smarując gwinty pedałów i ostrożnie zakładając właściwą stroną (1 minuta, wymagany jest klucz imbusowy 8 mm lub klucz płaski 15 mm).
- Zamontuj sztycę do ramy (10 sekund, bez użycia narzędzi, jeśli rama posiada szybkozamykacz).
- Napompować opony i ewentualnie widelec i amortyzator do wymaganego ciśnienia (2 minuty, wymagana jest pompa).
- Sprawdzić dokręcenie śrub imbusowych i szybkozamykaczów (2 minuty, wymagany jest klucz imbusowy 4 i 5 mm).
- Wyruszyć na jazdę próbną! Ostrożnie obchodź się z rowerem, dopóki nie przyzwyczaicie się do siebie. Jeśli rower ma hamulce tarczowe, ich moc będzie na początku ograniczona - pełną moc osiągną po 4-5 mocnych hamowaniach z większych prędkości.

Obecnie nie ma tu żadnych opinii