FOX 38 Factory Grip2 29" widelec amortyzowany, 170 mm, pomarańczowy
Widelec amortyzowany FOX 38 Factory Grip2 29 cali
Specjalista Enduro z dużym podnośnikiem. Widelec Float 38, przeznaczony do nowoczesnej i bezkompromisowej jazdy super enduro. Czy średnica wewnętrzna nóżki większa o 2 mm naprawdę może mieć tak duże znaczenie? FOX twierdzi, że tak. Ale oczywiście to coś więcej niż tylko te 2 milimetry.Nowy widelec enduro FOX o dużym skoku oferuje skok od 160 do 180 mm i ma jedną ukrytą innowację, której nie mają inne widelce. Wewnętrzny kształt kolumny widelca jest owalny, co zwiększa sztywność bez dużego wzrostu masy. Jak dotąd tylko widelce FOX Float 38 są wyposażone w tę technologię. Etykieta „ Fabryka ” mówi wszystko. Najlepsze technologie, jakie może zaoferować FOX, są dostępne w modelach z serii Factory, w tym ultratrwała, oryginalna obróbka powierzchni Kashima Coat, która zapewnia płynną pracę widelca.
Tłumienie GRIP 2: FOX przeniosło tłumienie GRIP2 na wyższy poziom, dodając opatentowaną technologię VVC do obwodu kompresji o dużej prędkości. VVC to opatentowany system sterowania zmiennymi zaworami, który umożliwia zewnętrzną precyzyjną regulację wydajności zawieszenia. Umożliwia regulację kompresji przy wysokiej i niskiej prędkości oraz odbicia przy dużej i niskiej prędkości.
|
Pływak: Lekki układ zawieszenia pneumatycznego FLOAT automatycznie równoważy dodatnią i ujemną komorę powietrzną, zapewniając lepszą reakcję i przyczepność niezależnie od ustawienia ciśnienia powietrza. Kierowcy mogą dostosować właściwości dodatniego amortyzatora pneumatycznego za pomocą wkładek Volume Air
|
Odpowietrzniki: Widły mają zawory odpowietrzające z tyłu goleni, których można użyć do wyrównania ciśnienia w goleniach widelca z ciśnieniem atmosferycznym. Różne ciśnienie w widelcu zmniejsza czułość zawieszenia, dlatego można je wyregulować, po prostu naciskając zawór palcem. Ciśnienie w nogach zmienia się głównie przy wyższych temperaturach, m.in. podczas intensywnego użytkowania na długich zjazdach lub na dużych wysokościach.
|
Kanały w dolnej części nóg: Nowe kanały powietrzno-olejowe umożliwiają przepływ powietrza uwięzionego w dolnych nogach przez tuleje ślizgowe. Drugą funkcją kanałów jest umożliwienie dotarcia oleju z dolnych goleni do górnych uszczelek (zderzaków) i zapewnienie ich świeżego smarowania.
|
Pływająca oś: nowy system osi zapobiega wpływowi równoległości goleni widelca na skutek różnych szerokości piasty przedniej. Idealne ustawienie zmniejsza tarcie podczas zawieszenia, dzięki czemu jest ono bardziej wydajne i płynniejsze. Możesz dostosować mechanizm znajdujący się na prawej goleni widelca dokładnie do szerokości piasty, a przy cofaniu osi eliminuje się ucisk goleni.
|
Łuk dolnej części nogi: Mostek pomiędzy dolnymi nogami ma nowy zaokrąglony kształt, co zwiększyło sztywność widelca, a jednocześnie stworzyło więcej przestrzeni pomiędzy mostkiem a ramą roweru, gdy widelec jest całkowicie ściśnięty.
|
Owalna rura sterowa: Wewnętrzny kształt kolumny widelca jest owalny, co zwiększa sztywność przy jedynie minimalnym wzroście masy całkowitej
|
Kolor | pomarańczowy |
Skok widelca | 170 mm |
Waga | 2440 g (łącznie z osią i nieskróconą kolumną) |
Oś | pływająca oś przelotowa QR Boost 15x110 mm |
Post z widelcem | stożkowe 1-1/8" - 1,5" |
Offset | 44 mm |
Ustawienie | HSC/LSC; HSR/LSR na 8 korb (odbicie, wolna i szybka kompresja) |
Tłumienie | Zmienne sterowanie zaworami GRIP2 |
Sprężyna | Wiosna powietrzna EVOL 2021 |
Regulacja wewnętrznych nóg | Kashima |
Wewnętrzna średnica nogawki | 38 mm |
Rozmiar koła | 29" |
Przeznaczenie | Enduro |
ID produktu | 140672 |
